پایگاه خبری خانه فوتبال:

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی با لبنان سخت‌ترین بازی ما شد که توانستیم برنده شویم.
مرتضی کرمانی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی 2 بر یک تیم ملی مقابل لبنان اظهار داشت: خود من فکر می‌کردم خیلی راحت لبنان را ببریم و دو سه گل به این تیم بزنیم  اما این مسابقه یکی از سخت‌ترین بازی‌های تیم ملی شد. حریف برای گرفتن یک امتیاز آمده بود، اما یک گل اتفاقی به ما زد که زمین مسابقه هم ناهموار بود و حریف 11 نفره در محوطه جریمه‌اش دفاع می‌کرد.

وی افزود: تیم ملی در نیمه دوم خیلی عالی بازی کرد، بازیکنان با حوصله و با برنامه بازی کردند و بازی را به کناره‌ها بردند. تعویض‌ها هم به موقع انجام شد، البته می‌توانستیم زودتر هم این تعویض‌ها را انجام بدهیم.

کرمانی مقدم در مورد بازگشت طلایی تیم ملی در این بازی عنوان کرد: بازیکنان ما بعد از آنکه گل اول را زدند توپ را بردند و در وسط زمین کاشتند یعنی به دنبال گل دوم و پیروزی هستند. روحیه بازیکنان ما عالی بود. فکر می‌کنم با همین روند حرکت کنیم حضورمان در جام جهانی قطعی است. البته هم اکنون هم 80 درصد صعودمان قطعی شده است. بازیکنان تیم ملی در مسابقه با لبنان تا دقیقه 96 دست از تلاش برنداشتند.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در مورد بازی با سوریه در روز سه شنبه اظهار داشت: هیچ مسابقه‌ای آسان نیست. همانطور که گفتم خیلی‌ها فکر می‌کردند بازی با لبنان آسان است اما اینگونه نبود. فوتبال بازی اتفاقات است و ممکن است روی یک اتفاق گل بخوریم و حریف دست به دفاع مطلق بزند. تیم ملی نباید ابتدا از حریف گل بخورد، زیرا بعد از زدن گل اول می‌توانیم به راحتی از دفاع بسته حریفان عبور کنیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: