پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم ملی فوتبال لبنان پس از شکست ثانیه های آخری برابر ایران، بعد از ظهر جمعه تمرینات خود را به منظور آماده سازی برای رویارویی با امارات متحده عربی در دیداری از دور ششم مرحله مقدماتی جام جهانی و در ورزشگاه رفیق حریری شهر صیدا از سر گرفت.

در این جلسه تمرینی، بازیکنانی که در دیدار برابر ایران به میدان رفته بودند مشغول تمرینات ریکاوری شدند. گروه دوم به تمرینات گرم کردن، پاس دادن و شوت کردن و تمرینات تاکتیکی و مهارتی پرداختند. گروه سوم نیز تمرینات بازیابی تناسب اندام و تمرینات آماده سازی را پشت سر گذاشتند.

تیم ملی لبنان قرار است با توجه به اهمیت دیدار روز سه شنبه برابر امارات و برای جبران امتیازات از دست رفته و حفظ رتبه سوم، دو جلسه تمرینی در روزهای شنبه و یکشنبه در ورزشگاه البابلیه برگزار کند. ضمن اینکه جلسات آنالیز و جلسات آمادگی جسمانی در کمپ تیم ملی این کشور برگزار کند.

تیم ملی امارات نیز پس از شکست برابر کره جنوبی، امروز با پروازی از سئول به بیروت می رسد. رسانه های اماراتی در مورد دعوت برت فان مارویک از بازیکنان مسن و پا به سن گذاشته نظیر اسماعیل احمد 38 ساله، مهند العنزی 36 ساله و خالد عیسی 32 ساله انتقاد کردند. ضمن اینکه فابیو دی لیما مهاجم برزیلی الاصل امارات این بازی را از دست داد.

در صورت عدم موفقیت فان ماروی در بازی لبنان این سرمربی شغل خود را از دست خواهد داد .

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: