پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیر تیم فوتبال پیکان گفت: کاری به حواشی دیدار با ذوب آهن نداریم زیرا فوتبالی حریف را بردیم.
سعید دقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برتری یک بر صفر تیم فوتبال پیکان مقابل ذوب آهن در دیدار معوقه هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: پیکان در تمام دقایق این مسابقه تیم برتر زمین بود و فوق‌العاده خوب بازی کردیم. حق‌مان هم پیروزی بود و به همین دلیل سه امتیاز را کسب کردیم. 
وی در مورد حواشی این مسابقه و ادعای مهدی تارتار مبنی بر تماس گرفتن با برخی از بازیکنان و اعضای کادر فنی ذوب آهن قبل از این مسابقه توضیح داد: تارتار از دوستان قدیمی من است. حسین معمار، حسین اینانلو و حسین پاشایی همبازی‌ام بودند. این عزیزان سال گذشته زحمات زیادی برای پیکان کشیدند و باید از آنها تقدیر و تشکر کرد اما این حرف‌های حاشیه‌ای پس از بازی در فوتبال ایران باب شده و خیلی کارشناسی و منطقی نیست. 

مدیر تیم فوتبال پیکان اضافه کرد: به تماس گرفتن و این حرف‌ها اعتقادی ندارم زیرا از ابتدا دوست نداشتم وارد حاشیه شوم. فوتبال باکیفیتی بازی کردیم و موقعیت‌های بیشتری از ذوب آهن داشتیم. به حق‌مان رسیدیم و پرداختن به مسائل حاشیه‌ای درست نیست. تارتار و دستیارانش فوق‌العاده شریف و قابل احترام هستند اما پیکان، ذوب آهن را فوتبالی شکست داد و به همین دلیل باید از بازیکنان جوان و با انرژی و کادرفنی خوب مان تشکر کنم. امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم.

دقیقی درباره اعتراض باشگاه ذوب آهن به شرایط نامناسب ورزشگاه انقلاب کرج، توضیح داد: به دلیل پایین بودن کیفیت زمین ورزشگاه شهدای شهرقدس تصمیم گرفتیم این بازی را در کرج برگزار کنیم. با وجود بارش شدید باران در کرج طی یکی دو روز اخیر، کیفیت زمین ورزشگاه انقلاب  خیلی خوب بود و دلیلی نداشت بخواهیم در زمین بی‌کیفیت بازی کنیم. به همین دلیل ورزشگاه انقلاب که کیفیت بهتری داشت، انتخاب کردیم. 

وی در خصوص اظهارنظر یکی از مسئولان باشگاه ذوب آهن مبنی بر اینکه شاید سیستم VAR وارد فوتبال کشورمان شده که محمدرضا اکبریان تصمیم خود را برای اعلام پنالتی به سود این تیم تغییر داد، گفت: در آن صحنه دست کمک داور به اشتباه روی ویبره رفت و داور تصور کرد باید برای ذوب آهن پنالتی بگیرد. البته اکبریان  پس از مشورت با کمک داور، تصمیم خود را تغییر داد.

مدیر تیم پیکان اضافه کرد:  در فیلم بازی هم مشخص است اتفاقی درون محوطه جریمه پیکان نیفتاد که داور بخواهد برای حریف پنالتی بگیرد و اگر آن صحنه را پنالتی می‌گرفت، حقانیت تیم پیکان زیر سوال می‌رفت. به هر حال این حواشی در پایان یک مسابقه سنگین طبیعی است. با وجود کیفیت خوب تیم و کادرفنی ذوب آهن، پیکان تیم برتر زمین بود و فنی برنده شد. 

دقیقی در مورد اعتراض باشگاه  ذوب آهن به عیب‌های اساسی راهروها و رختکن‌های ورزشگاه انقلاب، عنوان کرد: روز گذشته قبل از شروع بازی برق مجموعه انقلاب قطع و به همین دلیل شوفاژهای ورزشگاه هم خاموش شد. هیات فوتبال کرج به عنوان مسئول برگزاری بازی طبق هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان البرز، خیلی سریع این مشکل را برطرف کرد. شرایط برای هر دو تیم برابر بود و در ادامه راه برای مجموعه شایسته ذوب آهن آرزوی موفقیت می‌کنم. 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: