پایگاه خبری خانه فوتبال:

در شرایطی که لیگ برتر به خاطر مسابقات تیم ملی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی  قطر تعطیل است، تیم استقلال صدرنشین لیگ برتر علاوه بر انجام تمرین و برگزاری دیدار دوستانه پیگیر جذب بازیکن خارجی در پست هافبک است و فرهاد مجیدی و مسئولان باشگاه در چند روز گذشته چند گزینه را تایید کرده اند و در حال بررسی شرایط جذب یکی از آن ها هستند.

اما نکته جالب در باره استقلال مخفی کردن این تیم توسط سرمربی اش از انظار عمومی و رسانه هاست. فرهاد مجیدی که استارت این کار را از فصل پیش زده بود همچنان تمایلی ندارد تیمش در دید رسانه ها باشد. او حتی از مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه خواسته بود حضور مسئولان باشگاه و اعضای هیئت مدیره در تمرین را هم محدود و ممنوع کند که این درخواست هم مورد موافقت مدیرعامل قرار گرفت تا آبی ها در آرامش و بدون حاشیه تمرین کنند.

حالا این موضوع به دیدارهای دوستانه استقلال هم سرایت کرده است به طوری که دیروز از دیدار دوستانه این تیم با پیشگامان عکس و فیلمی منتشر نشد. صدرنشین لیگ در شرایطی دیروز در یک بازی دوستانه به مصاف تیم فوتبال پیشگامان رفت که بنا بر درخواست فرهاد مجیدی قرار شد از این بازی فیلم و عکس منتشر نشود.

فرهاد مجیدی با توجه به حساسیت بالای سه بازی آینده خود در رقابت‌های لیگ برتر که به نوعی پیشواز دربی رفت سرخابی است، تاکید دارد که هیچ گونه خبری از جزئیات تمرینات شاگردانش به بیرون درز پیدا نکند، به همین علت کانال رسمی باشگاه نیز به صورت قطره چکانی اخبار تمرینات را منتشر می‌کند تا برای نخستین بار آبی‌پوشان پایتخت در یک فضای کاملاً کنترل شده تمرینات تاکتیکی و تکنیکی خود را دنبال کنند.

در واقع هیچ گونه تصویری از تمرینات استقلالی‌ها و شروع تمرینات آبی‌پوشان در وقفه ایجاد شده لیگ برتر در فضای مجازی منتشر نشده تا کسی متوجه نشود مدل تمرینات گابریل پین برای آبی‌پوشان به چه ترتیبی است!البته اتمام حجت مجیدی با شاگردانش نیز در ایجاد این فضا کاملاً تاثیر داشته است، چون  او به همه  نفرات حاضر در تمرین هشدار داده به هیچ عنوان دوست ندارد اخبار و اتفاقات تمرین به بیرون درز پیدا کند و اگر متوجه شود فردی اطلاعات داخلی تیم را به بیرون داده است، قطعاً از تیم اخراج خواهد شد.

استقلال در هفته ششم میزبان نساجی مازندران است و سپس باید دو بازی بیرون از خانه مقابل گل گهر سیرجان و نفت آبادان برگزار کند  و پس از انجام این سه دیدار به پرسپولیس می رسد و میزبان دربی رفت در آزادی است. قطعا بازی با گل گهر که در حد یک مدعی ظاهر شده و تقابل با امیر قلعه نویی و چند بازیکن سابق استقلال از جمله آرمین سهرابیان، سید احمد موسوی، محسن فروزان،  مرتضی تبریزی، بهنام برزای،میلاد زکی پور، محسن کریمی و فرشید باقری آن هم در سیرجان کار آسانی برای فرهاد مجیدی و شاگردانش نخواهد بود.

دیدار با نفت آبادان که هدایت آن را علیرضا منصوریان بر عهده دارد بازی آسانی برای آبی ها نیست و آن ها برای حفظ صدر و حضور در دربی با روحیه و انگیزه بالا نیاز مبرم به کسب حداکثر امتیاز از این سه بازی حساس دارند. بنابراین شیوه پادگانی مجیدی و کاور کردن تمرین استقلال کاملا منطقی و عاقلانه به نظر می رسد حتی اگر صدای اعتراض رسانه ها و هواداران هم درآید.

منبع: آخرین خبر

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: