پایگاه خبری خانه فوتبال:

جواد زرینچه در خصوص دیدار روز سه شنبه ایران برابر سوریه ادامه داد: بازی عراق و سوریه را به طور کامل تماشا کردم. سوری‌ها همانند لبنان کاملاً دفاعی بازی می‌کنند اما خط دفاع آسیب پذیری دارند و ملی پوشان کشورمان می‌توانند با یک بازی منطقی و با حوصله این بازی را با موفقیت به پایان برسانند. سوریه هرگز حریف سختی برای ما نبوده البته نباید خود را از پیش برنده بدانیم ولی با توجه به شرایطی که تیم ملی کشورمان دارد می‌توانیم حریف را شکست داده و برنده این بازی باشیم.

وی در مورد غیبت مهدی طارمی به دلیل اختلاف‌هایی که با سرمربی تیم برایش بوجود آمده گفت: یکی از مهره‌های تأثیرگذار تیم ملی به دلیل برخی مسائل حاشیه‌ای و صحبت‌هایی که انجام داده از تیم ملی دور مانده. طارمی بازیکن خوبی است اما این اتفاق تنها به تیم ملی کشورمان آسیب می‌زند. طارمی و اسکوچیچ باید شرایط را درک کنند، صبور باشند و اعتقاد دارم این مسئله در یک صورت حل خواهد شد و آن هم این است که طارمی و اسکوچیچ رو در رو صحبت کرده و اختلافات را کنار بگذارند.

مدافع پیشین تیم ملی در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توانیم با کادر فنی فعلی در جام جهانی موفق باشیم، افزود: با توجه به شاهکاری که ویلموتس برای تیم ملی ایران انجام داد بهترین گزینه در این زمان اسکوچیچ بود. او از فوتبال ما شناخت داشت و از عملکرد بازیکنان آگاه بود اما اعتقاد دارم جام جهانی و جام ملت‌های آسیا که در پیش رو است برای فوتبال کشور ما حساس خواهد بود و اگر می‌خواهیم در این دو تورنمنت حساس موفق باشیم باید به فکر تغییرات در سطح سرمربی تیم باشیم. جام جهانی اعتبار ویژه ای به فوتبال ما می‌دهد و باید با یک برنامه ریزی اساسی وارد این تورنمنت حساس شویم.

جواد زرینچه در خصوص عدم حضورش در نشست هم اندیشی پیشکسوتان گفت: از من دعوت شده بود اما به دلیل کاری که برایم پیش آمده بود نتوانستم در این مراسم شرکت کنم. البته برای این مراسم نمی دانم عده‌ای منتخب دعوت شده بودند یا همه. جای خیلی از پیشکسوتان خالی بود. اگر قرار است همه پیشکسوتان حضور می‌داشتند باید از طریق ویدئو با بازیکنان قدیمی همچون نظری، حق وردیان و دیگر بازیکنانی که برای استقلال زحمت کشیدند ارتباط گرفته می‌شد تا آنها هم بتوانند در این مراسم حضور داشته باشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: صحبت‌های آجورلو را شنیدم. به طور حتم او تلاش می‌کند تا استقلال موفق باشد اما در خصوص صحبت‌هایی که در مورد مسکن انجام داد اعتقاد دارم برخی از پیشکسوتان استقلال شرایط خیلی سختی دارند. اگر واقعاً قرار است به پیشکسوتان کمک شود بهتر است برای این عزیزانی که شرایط سختی دارند باشگاه یک آپارتمان ۱۰ واحدی را در اختیار گرفته و به این پیشکسوتانی که وضعیت خوبی ندارند، بدهد تا آنها از این مشکلات تا حدودی رهایی پیدا کنند.

مدافع پیشین تیم ملی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم استقلال روند موفقیتش را ادامه دهد. تیم ملی بتواند انتظارات را برآورده کرده و به جام جهانی صعود کند. آبی پوشان هم بتوانند در هفته‌های آینده بازی‌های پیش رو را با موفقیت به پایان رسانده و با شروع دوباره لیگ شاهد حضور هواداران در ورزشگاه باشیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: