پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم ملی عراق یک روز بد دیگر را در مرحله مقدماتی جام جهانی با شکست سنگین برابر کره جنوبی پشت سر گذاشت تا بخت این تیم برای صعود مستقیم به جام جهانی عملا به صفر برسد و شاگردان دیک ادووکات تنها در پی زنده نگه داشتن شانس هایشان برای کسب رتبه سوم و حضور در دیدار پلی آف باشند.

بشار رسن ستاره خط میانی تیم ملی عراق که در این بازی در پست تهاجمی به میدان رفته بود، یک ۹۰ دقیقه دیگر را برای تیم ملی کشورش بازی کرد که نتیجه ای جز ناکامی و شکست برای او در پی نداشت. بازیکنی که به همراه سایر هم تیمی هایش این روزها مورد هجمه و انتقاد شدید رسانه ها و هواداران تیم ملی عراق قرار گرفته است.

بشار رسن که در تمامی ۶ بازی عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی از ابتدا و در ترکیب اصلی به میدان رفته، در دیدار برابر ایران دچار مصدومیت شد و در دقیقه ۲۷ از زمین بازی بیرون رفت. بجز این، در سایر دیدارها او از ابتدا بازی کرده ولی حضور این بازیکن در ترکیب اصلی هیچ دستاوردی برای کشورش نداشته است.

البته رسن در تقابل با کره جنوبی نمره خوبی کسب کرد و دومین بازیکن برتر تیمش بود و حتی یک پاس کلیدی نیز به هم تیمی هایش داد اما قدر آن را ندانستند. با تمام این اوصاف، رسن یک دیدار و یک ۹۰ دقیقه دیگر را در ترکیب تیمش حضور داشت که جز ناکامی نتیجه دیگری برای او در پی نداشت.

عراق اکنون با ۴ امتیاز از ۶ بازی و بدون پیروزی در رتبه پنجم گروه قرار دارد. آنها ۴ بازی دیگر در پیش دارند و کسب رتبه سوم جدول دور از دسترس نیست. بشار امیدوار است به همراه تیم ملی کشورش در دیدارهای پیش رو نتایج لازم را کسب کند و رویای صعود به جام جهانی همچنان برای آنها در دسترس باشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: