پایگاه خبری خانه فوتبال:

ژستد که هفته گذشته مقابل فجرسپاسی گلی نزده بود این بار هم نتوانست دروازه نساجی را باز کند و خودش هم بعد از این دیدار در مصاحبه ای گفت خیلی ناراحتم که نتوانستم گلزنی کنم. از طرفی کوین یامگا که این فصل برای استقلال گل زده نمایش درخشانی در بازی جمعه نداشت و در چند صحنه به راحتی توپ را لو داد. مشکل کوین یامگا این است که در پست وریا غفوری بازی می‌کند و طبعا اگر کاپیتان استقلال آماده باشد برای حضور در ترکیب اصلی شانس بیشتری خواهد داشت.
استقلال البته در خط حمله هم مشکلات خاص خود را دارد فرهاد مجیدی امیدوار بود با حضور رودی ژستد مشکل گلزنی تیمش حل شود اما انتظار او حداقل در این دو هفته اخیر که ژستد در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفته برآورده نشده است. با این حال فرهاد باز هم در کنفرانس مطبوعاتی از عملکرد بازیکنان خارجی تیمش تمجید کرد و به نظر می‌رسد قصد دارد زمان بیشتری به آنها بدهد تا خود را با زندگی در ایران و حضور در ترکیب اصلی استقلال تطبیق بدهند.

حتی اگر نگاه مثبتی به حضور فرانسوی‌ها در فاز هجومی استقلال داشته باشیم باید بگوییم آنها کار سختی دارند و باید هرچه زودتر در ترکیب تیمشان بدرخشند البته شاید رودی ژستد در خط حمله موقعیت بهتری داشته باشد اما به هرحال مجیدی با هیچ بازیکنی تعارف ندارد و اگر خارجی‌ها خوب کار نکنند شاید مجبور شود آنها را در ترکیب اصلی قرار نداده و یا تعویض کند.

گفتنی است استقلال چهارشنبه در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر مهمان گل گهر سیرجان است و باید با تیم امیر قلعه‌نویی پیکار کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: