پایگاه خبری خانه فوتبال:

مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی در برنامه تلویزیونی سلام صبح بخیر گفت: هیجانات فوتبال بالاست و گاهی نمی شود همه اعضای تیم را در چنین دقایقی کنترل کرد.

من نمی دانستم در ثانیه های پایانی بازی قرار است تیم ملی به گل برسد و اسکوچیچ دست به حرکتی بزند که منجر به محرومیت وی شود. در غیر اینصورت حتما کنار او می رفتم و بعد از هیجان او را می گرفتم تا نتواند هیچ حرکتی بکند. متاسفانه برخی انتقاد می کنند که خود سال های سال هست در فوتبال هستند.

من در آن لحظه چه کاری باید می کردم که نکردم. همه تلاش خود را بکار گرفتم تا بازیکنانی که از روی نیمکت بلند شدند و به داخل زمین رفتند را به  سمت نیمکت هدایت کنم. حتی مهار بازیکنان روی سکو هم سخت بود. همه ریختند تو زمین و حتی یکی از مسوولین برگزاری بازی به من گفت اگر نیمکت خیلی سریع جمع و جور نمی شد ممکن بود ۵-۶ بازیکن تیم ایران محروم شوند.

در پایان بازی هم یک بازیکن لبنان در حال حمله به سردار آزمون بود و چنگ به گردن سردار انداخت که احسان حاج صفی به سمت زمین رفت تا مانع از درگیری شود و من در آن لحظات هیجانی باید همه چیز را کنترل می کردم و تا جایی که شرایط به من اجازه داد این کار را کردم که اتفاق بدتری رخ ندهد. البته اسکوچیچ هم قبول داشت که نباید آن حرکت را انجام می داد و گفت اگر صد بار دیگر این اتفاق رخ دهد آن حرکت را تکرار نمی کردم. البته جالب است در قضاوت های تنش های به وجود آمده از سوی کارلوس کی روش نادیده گرفته می شود اما یک حرکت اسکوچیچ این قدر برجسته می شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: