پایگاه خبری خانه فوتبال:

جبلی در پاسخ به سوالی پیرامون بازگشت احتمالی عادل به صدا و سیما و شبکه سه گفت: جواب سوال شما همانی است که قبلاً گفته بودم و موضع ما عوض نشده است. رئیس سازمان صداوسیما قبلاً در مصاحبه ای گفته بود عادل فردوسی پور و کسانی کرد قبلا از تلویزیون رفته بودند هیچ مشکلی برای بازگشت ندارد و در واقع با این حرف خود به عادل چراغ سبز نشان داده بود.

 اگر به خاطر داشته باشید سال گذشته هم فروغی رئیس شبکه سه سیما گفته بود ما چند بار از عادل فردوسی‌پور تقاضا کردیم که برگردد و بازی های داخلی و خارجی را در شبکه سوم سیما گزارش کند که خودش قبول نکرد. عادل هم واکنش خاصی به آن مصاحبه نشان نداد اما واقعیت ماجرا چیست؟

عادل فردوسی پور با برنامه نود در شبکه سه مطرح شد و البته در کنار آن بازی‌های حساس داخلی و خارجی را هم گزارش می کرد با این حال دوستان نزدیک عادل خوب می‌دانند که برنامه نود برای او حکم فرزندش را دارد و نسبت به آن بسیار حساس است. به طور حتم اگر قرار باشد او روزی به شبکه ۳ برگردد، حتماً با این برنامه بر می گردد نه به عنوان یک گزارشگر مسابقات داخلی و خارجی. عادل همین حالا هم تهیه کننده برنامه فوتبال ۱۲۰ در شبکه ورزش است پس این طور نیست که کاملا از تلویزیون دور باشد اما حکایت شبکه ۳ و برنامه ۹۰ برای او کاملاً متفاوت است. عادل در محفلی خصوصی عنوان کرده که اگر قرار باشد روزی به شبکه سه برگردد حتماً با برنامه ۹۰ برمی‌گردد و مسئولان صدا و سیما هم اگر واقعاً خواستار بازگشت فردوسی پور هستند باید مقدمات این کار را فراهم کنند.

 همه از علاقه عادل به برنامه نود با خبر هستند و حتی منتقدان فردوسی‌پور هم که یکسری از کارهای او را قبول نداشتند و انتقاد می کردند، دوست دارند  برنامه نود به آنتن شبکه سه برگردد و البته در کنار آن فردوسی پور بازی‌های حساس داخلی و خارجی را هم هم گزارش کند.  خیلی وقت است که دربی های تهران را هم با صدای عادل فردوسی‌پور نشنیده ایم و مسلماً اگر چنین تصمیمی از سوی شبکه سوم سیما گرفته شود همه فوتبالدوستان از آن استقبال خواهند کرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: