پایگاه خبری خانه فوتبال:

هانیه توسلی بازیگر ایرانی است. هانیه توسلی با بازی در سریال زخم کاری دوباره به شهرت رسید. هانیه توسلی از حواشی زیادی برخوردار است. هانیه توسلی سبک بازی خاصی دارد. هانیه توسلی بیشتر در سریال ها و فیلم های تلویزیونی حضور دارد.

هانیه توسلی

خانه هانیه توسلی کجاست؟

هانیه توسلی بازیگر سینما و تلویزیون در پستی در اینستاگرام عکسی از منزلش به همراه گربه اش را منتشر کرد.

 هانیه توسلی

 

 هانیه توسلی

همسر هانیه توسلی 

در مورد ازدواج خانم هانیه توسلی شایعه های زیادی شده است که هیچکدام صحت ندارند و مجرد می باشد. وی گفته است ممکن است هیچوقت فرزندی را به دنیا نیاورد.

هانیه توسلی

دلیل ازدواج نکردن هانیه توسلی 

چندی پیش تر هانیه توسلی در برنامه اینترنتی ۳۵ آنلاین حضور یافته بود که در برنامه با این پرسش فریدون جیرانی مواجه شد که نمی خواهی ازدواج کنی ؟ هانیه توسلی در جواب این پرسش پاسخ داد : نه. به نظرم ازدواج به شدت پیچیده است.  الان دارم به شما می گویم و ممکن است که ازدواج بکنم. والا راستش وقتی جوان و کم سن بودم خیلی دوست داشتم بچه دار بشوم تو ذهن همیشه بود و تحت تاثیر رمان جان شیفته بودم. چقدر رابطه آن زن با بچه عجیب است من هم در سن شانزده سالگی و هفده سالگی همیشه تو ذهنم …. الان احساس می کنم سی و هفت ساله هستم و خیلی بعید می دانم چون خیلی پیچیده است.

هانیه توسلی

ماجرای ازدواج با یک امریکایی 

مدتی قبل در شبکه های اجتماعی شایعه ای قرار گرفت که گفته می شد هانیه توسلی با یک سرباز امریکایی ازدواج کرده است. بعد از بررسی های ما مشخص شد او در یک تئاتر بازی کرده است که در آن تئاتر همسر یک فرد آمریکایی است.

نام آن تئاتر نامه های عاشقانه از خاورمیانه بود و هانیه توسلی نقش زنی را بازی می کند که همسر یک سرباز امریکایی است و برای پیدا کردن همسرش که در افغانستان است به کشور افغانستان می رود.

هانیه توسلی عکسی از خود در ماشینش منتشر کرد

هانیه توسلی بازیگر خوب کشورمان عکسی از خود در ماشین شخصی اش منتشر کرد

 هانیه توسلی

سابقه فعالیت هانیه توسلی 

هانیه توسلی یکی از بازیگران توانای تلویزیون و سینمای ایران می باشد. وی فعالیت در عرصه بازیگری را به طور جدی از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد. وی در ابتدا در یک فیلم کوتاه بازی کرد و بعد از آن در یک سریال تلویزیونی به نام غریبه ساخته جواد اردکانی دیده شد.

هانیه توسلی در سال ۱۳۸۰ با بازی در فیلم سینمایی شام آخر به کارگردانی فریدون جیرانی برای اولین بار وارد عرصه سینما شد و پس از آن در فیلم های سینمایی بسیاری حضور پیدا کرد. وی علاوه بر تلویزیون و سینما در تئاتر نیز حضور فعال دارد . این بازیگر همچنین در سریال های نمایش خانگی قلب یخی، شاهگوش و ابله نیز ایفای نقش کرده است.

هانیه توسلی

شروع بازیگری به صورت حرفه ای 

هانیه توسلی از ۱۷ سالگی به صورت امارتور در شهر محل تولدش یعنی همدان تئاتر بازی می کرد. برای تحصیل در رشته نمایش نامه نویسی در دانشگاه آزاد اسلامی تهران پذیرفته شد و به تهران نقل مکان کرد.

فیلم هایی که او را به بازیگری علاقمند کرده اند عبارتند از دیگه چه خبر!؟ به کارگردانی تهمینه میلانی و هامون به کارگردانی داریوش مهرجویی.

هانیه توسلی

وقتی نمایش پدر دوست داشتنی با بازی او در یکی از جشنواره‌های تئاتر در تبریز روی صحنه رفت نصرالله قادری که به عنوان داور آنجا حضور داشت هانیه توسلی را برای بازی در نمایش پدر انتخاب کرد. یک سال بعد از این ماجرا در فیلم کوتاه روی جاده نمناک به کارگردانی مهدی کرم پور و سریال غریبه به کارگردانی جواد اردکانی بازی کرد و سرانجام با بازی در فیلم شام آخر ( همبازی بازیگرانی همچون محمدرضا گلزار و کتایون ریاحی ) وارد عرصه حرفه ای سینما شد.

هانیه توسلی

سریال های تلویزیونی هانیه توسلی 

غریبه (۱۳۷۹)

وفا (۱۳۸۵)

میوه ممنوعه (۱۳۸۶)

شمس العماره (۱۳۸۸)

قلب یخی (۱۳۹۱)

هانیه توسلی

فیلم های سینمایی هانیه توسلی

پیچ تند (۱۳۹۷)

ایده اصلی (۱۳۹۷)

ما همه با هم هستیم (۱۳۹۷)

کلمبوس (۱۳۹۷)

سوء تفاهم (۱۳۹۶)

گرگ بازی (۱۳۹۶)

بن بست وثوق (۱۳۹۵)

مادری (۱۳۹۵)

سیانور (۱۳۹۴)

نقطه کور (۱۳۹۴)

قشنگ و فرنگ (۱۳۹۴)

هفت ماهگی (۱۳۹۴)

شکاف (۱۳۹۳)

نهنگ عنبر (۱۳۹۳)

سه ماهی (۱۳۹۲)

خط ویژه (۱۳۹۲)

مردن به وقت شهریور (۱۳۹۲)

به خاطر پونه (۱۳۹۱)

دهلیز (۱۳۹۱)

ابرهای ارغوانی (۱۳۹۰)

زندگی خصوصی (۱۳۹۰)

ندارها (۱۳۹۰)

مادر پاییزی (۱۳۹۰)

مادر پاییزی (۱۳۹۰)

آقا یوسف (۱۳۸۹)

عصر روز دهم (۱۳۸۸)

کیفر (۱۳۸۸)

عاشق (۱۳۸۵)

غیر منتظره (۱۳۸۵)

عصر جمعه (۱۳۸۴)

کافه ستاره (۱۳۸۳)

یک شب (۱۳۸۳)

جایی برای زندگی (۱۳۸۲)

شب های روشن (۱۳۸۱)

گاهی به آسمان نگاه کن (۱۳۸۱)

اثیری (۱۳۸۰)

شام آخر (۱۳۸۰)

آخر بازی (۱۳۷۹)

 هانیه توسلیهانیه توسلی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: