پایگاه خبری خانه فوتبال:

نیوشا ضیغمی بازیگر ایرانی است. نیوشا ضیغمی زندگی لاکچری دارد. نیوشا ضیغمی در کلینیک زیبایی سرمایه گذاری کرده است. نیوشا ضیغمی همسرش تاجر نقره است. نیوشا ضیغمی به تازگی با تغییرات بسیاری در ظاهرش همراه است.

نیوشا ضیغمی

تیپ پر زرق و برق نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی یکی از بازیگران خوش پوش ایرانی است که در این تصویر با یک مانتوی بسیار شیک ملاحظه می‌کنید.

نیوشا ضیغمی

عکس زیر خاکی نیوشا ضیغمی در اولین سریال

 نیوشا ضیغمی را بیشتر با کارهای سینمایی‌اش می‌شناسیم اما او کارش را با تلویزیون و سریال «در چشم باد» شروع کرده است. 

ضیغمی در سریال «در چشم باد» به کارگردانی مسعود جعفری‌جوزانی نقش شخصیتی به نام رعنا را بازی کرد. 

او پس از این سریال در چندین فیلم سینمایی چون «اخراجی‌ها»، «پارک وی» و «توفیق اجباری» بازی کرد و دوباره در اوایل دهه ۹۰ با سریال «راستش را بگو» به تلویزیون برگشت.

تصویری از گریم نیوشا ضیغمی در سریال «در چشم باد» ببینید. 

 نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در بغل خواننده آمریکایی

عکسی که از نیوشا ضیغمی در کنار خواننده زن قبل انقلاب وایرال شده است.

واقعیت عجیب ازدواج نیوشا ضیغمی 

مربوط به مهریه نعجیب نیوشا ضیغمی می باشد مهریه وی در این باره می گوید: آرش این ویژگی خوب را دارد که با احترام برخورد می کند و همراه و دوست واقعی من است. خیلی طول کشید که او را انتخاب کردم اما شرط و شروطی نگذاشتم که به زور آنها رابطه را حفظ کنم. مهریه ام یک سکه است. نمی توانم درک کنم که ۲ خانواده سر تعداد سکه با هم چانه می زنند.

نیوشا ضیغمی

آشنایی نیوشا ضیغمی با آرش پولادخان:

حکایت آشنایی من و آرش در نوع خودش بسیار جالب است چون او من را قبل از آشنایی مان به شکل رسمی به واسطه فیلم هایم می شناخت و همین قضیه باعث شد که از قبل، پیش فرض هایی نسبت به من داشته باشد. در هر حال آشنایی و ازدواج با او یکی از بهترین اتفاق های زندگی ام بود.

آرش پولادخان: حق با نیوشاست. من مدت ها قبل از اینکه با نیوشا آشنا شوم دوست داشتم با او ازدواج کنم و یک جورایی او را همسر آینده خودم می دیدم اما تنها دلشوره ام این بود که نیوشا با تصویری که از او در کارهایش می بینم فاصله داشته باشد، از طرفی دوست نداشتم که صرفاً به او به عنوان یک هوادار نزدیک شوم به همین خاطر کلی دودوتا چهارتا کردم تا بالاخره به این نتیجه رسیدم تا از طریق سرمایه گذاری در فیلمی به او نزدیک شوم که خوشبختانه این اتفاق افتاد اما نکته مهم در مورد او این بود که به مراتب از آنچه که فکر می کردم صادق و مهربان تر بود.

نیوشا ضیغمی

پدر و مادر نیوشا ضیغمی

محسن ضیغمی و فهیمه رستم پور پدر و مادر نیوشا ضیغمی هستند و این بانوی بازیگر در سکانس کوتاهی از فیلم چارسو با مادرش همبازی بود.

پدر نیوشا ضیغمی از مدرسین برجسته شیمی در تهران بود که 4 اسفند سال 95 بعد از دوره کوتاهی بیماری درگذشت.

چاق شدن نیوشا ضیغمی بازیگر زن مشهور و تا حدودی پرحاشیه سوژه طرفداران او شده است.

نیوشا ضیغمی

کاربران شبکه های اجتماعی با مقایسه تصاویر قبل و بعد از قرنطینه کرونایی نیوشا ضیغمی اضافه وزن و چاق شدن او را مورد توجه قرار دادند.

چهره های مشهور به دلیل دیده شدن زیاد و قضاوت شدن دقت بیشتری روی اندام خود دارند.

نیوشا ضیغمی

راز زیبایی نیوشا ضیغمی لو رفت

راز زیبایی نیوشا ضیغمی لو رفت نیوشا ضیغمی بازیگر محبوب سینما و تاتر کشورمان با بازی در فیلم های زیادی مورد علاقه بسیاری از مردم واقع شده واین چهره سیما طرفداران زیادی دارد. نیوشا از جمله بازیگرانی است که بخشی از حبوبیتش بین مردم به خاطر چهره زیبا و خوش پوشی او در تمام مراسم ها است . چیزی باور خیلی از ما بر خدادای بودن این زیبایی است اما به گفته ی خود نیوشا این زیبایی حاصل دست دکتران وجراحان زیبایی است.

نیوشا ضیغمینیوشا ضیغمی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: