پایگاه خبری خانه فوتبال:

نیوشا ضیغمی بازیگر ایرانی است. نیوشا ضیغمی با تغییرات بسیاری همراه بود. نیوشا ضیغمی بیشتر در سینما حضور دارد. نیوشا ضیغمی همسرش تاجر نقره است. نیوشا ضیغمی این روزها در کلینیک زیبایی سرمایه گذاری کرده است.

نیوشا ضیغمی

چهره عجیب نیوشا 

تصویری باورنکردنی از نیوشا ضیغمی قبل از عمل زیبایی بینی در فضای مجازی منتشر شد. عکسی از نیوشا ضیغمی بازیگر مطرح سینما با چهره ای بسیار متفاوت قبل از عمل جراحی بینی او در کنار پدرو مادرش به اشتراک گذاشته شد.

نیوشا ضیغمی

رشته تحصیلی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. او دیپلم معماری دارد ولی بدلیل اینکه در دانشگاه سراسری روانشناسی کودک قبول شد ترجیح داد در این رشته ادامه تحصیل بدهد و بعد از اتمام دبیرستان، لیسانس خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفت.

نیوشا ضیغمی از آن دست بازیگرانی ست که در میان بازیگران جوان سینما و تلویزیون توانست در مدت زمان کوتاهی به شهرت برسد و جایگاه مناسبی را برای خود دست و پا کند. او از چهره های پرطرفدار و محبوب سینما محسوب می شود.

نیوشا ضیغمی

حمایت نیوشا ضیغمی از دروازه تیم فوتبال

سه روز پیش، تولد زهره کودایی، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال زنان ایران بود. به‌همین مناسبت و به‌دلیل گفت‌وگویی که این ورزشکار انجام داده است، نیوشا ضیغمی، پیامی را در اینستاگرامش، استوری کرد.

این بازیگر با انتشار تصویر زهره کودایی نوشت: «امروز گفت‌وگوی بانو زهره کودایی رو دیدم، خواستم بگم بانو به وجودت در سرزمینم می‌بالم به اراده و پشتکارت و این همه قدرت زنانه‌ات.»

 نیوشا ضیغمی

قرتی بازی جدید نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی تا مدت ها پیش بازیگری بی حاشیه بود اما از وقتی که قرتی بازی های اینستایی و تبلیغات و درآمد های نجومی در فضای مجازی مد شد خانم بازیگر هم از قافله عقب نمانده و بدتر از بهاره رهنما همه جا حضور دارند! 

نیوشا ضیغمی سلطان تبلیغات عجیب غریب است که قطعا در مقابل پول خوبی هم می گیرد. به گفته برخی کاربران این بازیگر زن حت با چندین عمل زیبایی هم که انجام داده بازم خوشگل نشده و فقط صورتش پفکی شده. ناگفته نماند خانم خانما خودش نیز کلینیک زیبایی دارد و باید هم دائما با صورتش خود وَر برود! وی به تازگی هم برای انجام تبلیغ به یک سالن خدمات ابرو رفته و همانطور که در ادامه مشاهده می کنید حسابی برای معرفی آن زبون می ریزد.
نیوشا ضیغمی

نیوشا خانم همسری پولدار دارد اما از آنجایی که چشم و هم چشمی و قرتی بازی هایش نمیگذارد آرام بگیرد در برخی موارد پا گذاشته که باعث حاشیه سازی برای او نیز شده. وی همانند رهنما استوری های زیادی در اینستاگرامش منتشر نمی کند اما در عوض راه به راه در مزون های لباس برای پرو و تبلیغ دیده می شود.

از آن طرف در تبلیغ نوشابه نقش بازی میکند و ریز و سوسکی هم در پیجش برخی موارد را میگذارد تا کاربران خسته نشوند. وی به تازگی معرفی یک پیج را انجام داده که تصویر شخص را بر روی شکلات ها و بسته بندی هایشان میزنند. این تبلیغ از نظر بسیاری از کاربران لوس و دور از انتظار بوده اما برای خانم بازیگر با دریافت مبلغی بالا انجام شده است!

نیوشا ضیغمی

عمل های زیبایی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی چهره نچرالی ندارد و اگر وارد جزئیات پروتز لبش نشویم، تنها دو الی سه بار بینی خود را عمل زیبایی کرده است. او علاقه زیادی به آرایش دارد و اغلب تصاویرش با میکاپ سنگین است.

انتقاد خانم بازیگر از بچه دار نشدن سلبریتی های ایرانی!

نیوشا ضیغمی می گوید در ایران برخلاف دنیا بازیگران و چهره های مشهور از پدر و مادر شدن فراری هستند و این درحالی است که بزرگترین بازیگران و سلبریتی های دنیا چند بچه دارند و حتی چند نفر را هم به سرپرستی می گیرند.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی که خودش هم مادر است می گوید در ایران بازیگران بزرگ و البته قدیمی بچه دار شدند و موفق هم شدند ولی نسل جدید بازیگران و سلبریتی های ایرانی از بچه دار شدن فراری هستند.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمینیوشا ضیغمی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: