پایگاه خبری خانه فوتبال:

سحر قریشی بازیگر ایرانی است. سحر قریشی تا به امروز حواشی بسیاری در خصوص ازدواج دارد. سحر قریشی تحصیلات مرتبط با حرفه اش ندارد. سحر قریشی تفریحش گذراندن وقت در سالن زیبایی است. سحر قریشی در فضای مجازی حواشی بسیاری دارد.

سحر قریشی

رابطه جدید و جنجالی سحر قریشی

عکسهای جالبی از امیر مقاره و سحر قریشی که تفاوت سنی ۸ سال دارند در فضای مجازی منتشر شد که از چشمان تیزبین برخی از مخاطبان دور نماند .

در این عکس ها امیر مقاره و سحر قریشی لباس های ست و یکدستی از مارک های خاص خریدند که نمی تواند این همه تشابه در پوشش اتفاقی باشد.

رابطه سحر قریشی با حمید گودرزی

نام سحر قریشی هر روز در لیست خبرهای حاشیه‌ای دیده می‌شود؛ اما خبری که اکنون از او منتشر شده که با تمام خبرهای گذشته فرق می‌کند. این بار خبری مبنی بر رابطه سحر قریشی و حمید گودرزی منتشر شده است؛ این دو بازیگر هردو سابقه دوبار جدایی از دو همسر سابق خود را دارند و حالا ارتباط این دو افشا شده است.

سحر قریشی

دعوای فالووری میان سحر قریشی و دوستش

سحر قریشی با زبان تندی که دارد دوستان زیادی را از خودش دور کرده است. میان سحر قریشی و بهنوش بختیاری حاشیه های زیادی به وجود امده است و بیشتر اینها برای فالوور اینستاگرام است. قبلا سحر قریشی که به اندازه امروز فالوور نداشت برایش فالوور خیلی مهم بود و خب تعداد کمتر فالوورهای او نسبت به بهنوش بختیاری باعث شده بود که از روی حسادت حرف هایی را مطرح کند. سحر قریشی می گوید که اکثر فالوورهای بهنوش بختیاری فیک است و او در اینستاگرام فالوور خریده است و این کاملا مشخص است.

سحر قریشی

سحر قریشی درباره فالوورهای بهنوش بختیاری درست می گوید و کسی که کمی با اینستاگرام سر و کار داشته باشد می فهمد جریان چیست. جالب است که بهنوش بختیاری عکس در صفحه اش ارسال نمی کند که لایک های پایین او مشخص شود بیشتر فیلم ارسال می کند. بیش از 9 میلیون فالوور دارد ولی لایک ها و ویوهای او به اندازه یک صفحه 500 هزارتاییست ! سحر قریشی در یک مصاحبه گفته که زیبایی من لطف خدا بوده است و هیچ عمل زیبایی انجام نداده ام. البته او در یک مصاحبه دیگر گفته بود که برای مدتی لب های خود را تزریق کرده ولی بعد مدتی پشیمان شده و آنها را خالی کرده است.

سحر قریشی

سحر قریشی «زاده ۶ دی ۱۳۶۶ در تهران» بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است.او درسال 88 با بازی در فیلم سینمایی لج و لجبازی به تهیه کنندگی آقای زبر دست و کارگردانی سیدمهدی برقعی وارد عرصه سینما شد.سحر قریشی توسط سارا خوئینی ها برای بازی دراین فیلم انتخاب شد که سرآغاز ورود سحر قریشی به سینما و تلویزیون شد.

سحر قریشی پس ازآن از طریق سیاوش خیرابی به سهیلی زاده معرفی شد و آقای سهیلی زاده برای نقش یلدا وی را انتخاب کرد.او بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید.

سحر قریشی

گلایه سحر قریشی درباره شایعاتی که مردم می سازند

سحر قریشی می گوید مردم شایعات زیادی درباره من درست می کنند مثلا می گویند تا به حال چهار بار شوهر کرده و یا می گویند بچه دارد و شایعاتی از این دست که برای من دیگر عادی شده است. البته سحر قریشی قبلا یکبار ازدواج کرده که منجر به طلاق شده و بعد از آن ازدواج رسمی دیگری نداشته است.

فقط رابطه جنجالی او با مهدی طارمی بوده که باعث حاشیه های بسیار زیادی شده است. جالب است بدانید که سحر قریشی بر خلاف اکثر هنرمندانی که از حسن روحانی حمایت کردند با اینکه فالوورهای بسیار زیادی داشت از هیچ سیاست مداری حمایت نکرد و خودش هم می گوید منکه از سیاست چیزی نمی دانم نمی خواهم مردم را به رای دادن به شخصی تشویق کنم ! در میان هنرمندانی که از روحانی حمایت کرده بودند دنیا مدنی و فریبا نادری اعلام کردند که از حمایت خود پشیمان نیستند !سحر قریشی

سحر قریشی سحر قریشی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: