پایگاه خبری خانه فوتبال:

بهاره رهنما بازیگر ایرانی است. بهاره رهنما کارگردان است. بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسمخانی است. بهاره رهنما تنها یک بچه دارد. بهاره رهنما این روزها در ترکیه زندگی می کند.

بهاره رهنما

تولد میلیاردی بهاره رهنما

 بهاره رهنما یکی یکی از سورپرایزهای تولدش رونمایی کرد اما این بار هدیه و کیک تولدی که پریا برایش آورده بود را نشان داد و همه را متعجب کرد.

بهاره رهنما بازیگر خود ساخته (البته از نگاه خودش) و شاخ ایرانی است که در چند وقت اخیر وارد عرصه جدیدی از زندگی و حاشیه هایش شده است. بهاره خانم که در هر کجا عکس های عشقولانه اش با حاجی جان پخشه حالا چند روزی می شود که خبری از آقای شوهر نیست و شک و شبه هایی برای طلاق این زوج وجود دارد.

بهاره رهنما

بهاره رهنما یک آذر ماهی است و به تازگی وارد 48 سالگی شده است. وی که تا چند روز پیش در ترکیه بود بعد از آنکه چند باری در آن جا توسط دوستانش سورپرایز شد با برگشتش به ایران هم از طرف خانواده اش این اتفاق افتاد و هی سورپرایز شد! 

پریا قاسم خانی دختر بهاره خانم در اتریش زندگی می کند و ظاهرا برای تولد مامان جان به ایران آمده بود اما چیزی که جالب بود و از آنجایی که در این خانواده موارد عجیب غریب زیاد است، هدیه پریا به مادرش عجیب بود که کاربران را بسیار متعجب کرد. او یک مجسمه کرگدن برای مامان خانوم آورد و مادرش را خیلی قوی و محکم خطاب کرد. احتمالا کرگدن را هم نمادی از همین موضوع دانسته!

بهاره رهنما

کیک تولد خنده دار بهاره رهنما

اما مورد دیگری که در این تولد خیلی مسخره شد کیک تولد خانم بازیگر پولدااار بود که سفارشی هم درست شده بود و اتفاقا تبلیغ پیجش را هم کردند اما همانطور که مشاهده می کنید از کیک های سرکوچه ای هم بدتر است و اینجاست که به حرف ها و تبلیغات خانم خانما باید شک کرد!

البته که بهاره رهنما با همین پول ها و درآمدها به اینجا رسید و خود را در جایگاه دست و پا داران دانست و مردم را بی دست و پا.

بهاره رهنما

در واکنش به سخنان لعیا زنگنه که به لزوم حرمت‌گذاشتن برای بانوان و توقف روند ستاره‌سازی در تلویزیون بعد از افسانه بایگان و خودش در تلویزیون تأکید کرده بود، گفت: ما داشتیم برمی گشتیم. خانم زنگنه مزاح قشنگی کرد و گفت بعد از خودش و افسانه بایگان اتفاقی نیفتاده است همان موقع گفتم پس ما برویم خانه و سریال‌های قدیمی را نگاه کنیم.

دعوای بهاره رهنما و لعیا زنگنه

لعیا زنگنه قبل از آمدن بهاره رهنما گفته بود: متاسفم بعد از خانم افسانه بایگان که ستاره اول زنان هنرمند بود و بعد از من اتفاقی نیفتاد. کسی به عنوان پدیده ظاهر نشد. کسی نبود که بگوییم فلانی آمده و عالی است و دارد پیش می‌رود.

بهاره رهنما

چهارمین قسمت از برنامه تلویزیونی «سه ستاره» به تهیه‌کنندگی احسان علیخانی سه شنبه ۱۳ اسفند کارنامه بیست‌ساله شبکه سه سیما را در حوزه بازیگران برتر زن در مجموعه‌های این شبکه به نظرسنجی گذاشت و در این قسمت ۷ تن از بازیگران زن تلویزیونی مهمان برنامه بودند.

در این برنامه کتایون ریاحی، مرجانه گلچین، هانیه توسلی، لیلا زارع، شقایق دهقان، فریبا کوثری، ثریا قاسمی، بهاره رهنما، فاطمه گودرزی و ریما رامین فر به عنوان ۱۰ بازیگر زن برگزیده از سوی هیات داوران این برنامه، مورد قضاوت و ارزیابی مخاطبان قرار گرفتند.

بهاره رهنما

بهاره رهنما همسایه ندا یاسی شد

این بار یک عکسی از ندا یاسی و بهاره رهنما در فضای مجازی منتشر شده است که هجمه‌های بسیاری را به خود اختصاص داده است. چندی پیش بهاره رهنما به ترکیه سفر کرده بود و سفر این خانم بازیگر حاشیه سازی‌های بسیاری را در فضای مجازی داشت. پس از منتشر شدن استوری ساده‌ای از بهاره رهنما و چشم انداز خانه‌ای که در آن سکونت دارد، خیلی از حاشیه‌های جدیدی برای این خانم بازیگر ایجاد شد. چندی پس از آن ندا یاسی یکی از بلاگر‌هایی که با انجام کار‌های نامتعارف سعی در افزایش فالوور دارد عکسی را با همان چشم انداز در پیج شخصی خود منتشر کرد.

این اقدام از آن‌ها باعث شد مردم بدانند خانم بازیگر و بلاگر معروف اینستاگرام با یکدیگر همسایه هستند.

بهاره رهنمابهاره رهنما

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: