پایگاه خبری خانه فوتبال:

 غیبت رونالدو می‌تواند خبر بسیار بدی برای رانگنیک باشد که روز گذشته وعده داده بود بهترین بازی ممکن را از این بازیکن می‌گیرد.

بعضی از منابع مدعی شده‌اند که این بازیکن پرتغالی شاید در جریان خوشحالی پس از گل معروفش بعد از گل کردن پنالتی در جریان پیروزی 2-3 برابر آرسنال مصدوم شده باشد.

با این حال رونالدو به حضور در زمین ادامه داد و فعالیت بسیاری نیز در خط حمله این تیم از خود به نمایش گذاشت.

او در نهایت در دقیقه 88 از زمین بازی بیرون کشیده شد و به شکلی عجیب که توجه همه را جلب کرد از کنار زمین خارج شده و بلافاصله به رختکن رفت.

01670150

پیش از این بسیاری از کارشناسان فوتبالی مدعی شده بودند که رونالدو توان بازی در سبک فوتبال رانگنیک که با پرس شدید و از جلوی زمین همراه است را ندارد.

با این حال این مربی آلمانی روز گذشته ضمن تقدیر از شرایط و آمادگی فیزیکی این بازیکن، مدعی شده بود که او تمام تلاشش را برای موفقیت تیم در زمین به کار می‌گیرد و وعده داد که باعث بهبود عملکرد او هم خواهد شد.

رانگنیک که هفته گذشته به عنوان مربی موقت یونایتد انتخاب شده و هدایت این تیم را تا پایان فصل برعهده گرفت، باید در اولین حضورش روی نیمکت این تیم روز یکشنبه برابر کریستال پالاس قرار بگیرد.

غیبت رونالدو در این دیدار که در اولدترافورد برگزار خواهد شد می‌تواند مشکلاتی را برای رانگنیک به وجود بیاورد که فرصت زیادی برای به کارگیری ایده‌هایش در این تیم نداشته است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: