پایگاه خبری خانه فوتبال:

ترلان پروانه بازیگر ایرانی است. ترلان پروانه از کودکی در سینما حضور داشت. ترلان پروانه تا به امروز شایعه های بسیاری در مورد ازدواجش مطرح است. ترلان پروانه در حوزه مدلینگ فعالیت دارد. ترلان پروانه بیشتر در سینما حضور دارد.

ترلان پروانه

حاشیه جدید ترلان پروانه

اخیرا فیلمی مخفی از گردش ترلان پروانه و دوست پسرش جدیدش در فضای مجازی منتشر شد که همه مردم را متعجب کرد. این فیلم بدون اطلاع این خانم بازیگر گرفته شده و به خیلی از روابط و شایعات درباره اش رنگ واقعیت داد.
ترلان پروانه به انتشار این فیلم واکنش نشان نداد اما چهره مشخص این خانم بازیگر در کنار پسر جوان حرفی را برای گفتن باقی نگذاشت. 

مانتوی عجیب و غریب ترلان پروانه

ترلان پروانه تصویری را از خود با یک ژست منشوری و یک مانتوی بلند و یکسره سیاه به اشتراک گذاشت. ترلان پروانه بازیگر مطرح و سرشناس در اینستاگرامش تصویری را از خود با فیگوری نامناسب و استایلی یکسره سیاه منتشر کرد.

ترلان پروانه

ماجرای اسید پاشی به صورت ترلان پروانه چه بود؟

هفته های گذشته ترلان پروانه تصویری از خود با صورت باندپیچی شده منتشر کرد که ظاهرا نشان می داد وی قربانی اسیدپاشی شده است.انتشار این عکس نگرانی بسیاری از هواداران خانم پروانه را به دنبال داشت.

بعد مشخص شده که این عکس دردناک مربوط به فیلمی به نام «پری‌ سا» است که خانم پروانه در آن نقش آفرینی کرده است.

اکران آنلاین این فیلم سینمایی «پری‌ سا» به کارگردانی محمدرضا رحمانی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی از روز ۲۸ شهریورماه آغاز شد.

مراسم اکران خصوصی فیلم جدید بهرام رادان با حضور بازیگران زن برگزار شد. نام عکاس روی تصاویر نوشته شده است.

اکران خصوصی فیلم «گربه سیاه» با حضور هنرمندان سینما و تلویزیون برگزار شد اما این فیلم فعلا اکران نمی شود.

ترلان پروانه در مهمانی بهرام رادان حضور یافت.

مراسم اکران خصوصی و افتتاحیه فیلم سینمایی «گربه سیاه» با حضور عوامل فیلم و هنرمندان امشب در هتل اسپینانس پلاس برگزار شد.همچنین  بهرام رادان تهیه‌کننده «گربه سیاه» در افتتاحیه این فیلم از عدم اکران این فیلم سینمایی خبر داد.
 

موتور سواری ترلان پروانه

ترلان پروانه بازیگر جوان سینما و تلویزیون با انتشار تصویری، از موتور سواریش با لباس حرفه ای رونمایی کرد.

او در توضیح این تصویر نوشت: جوون بودیم
 
ماجرای اسید پاشی به صورت ترلان پروانه چه بود؟

هفته های گذشته ترلان پروانه تصویری از خود با صورت باندپیچی شده منتشر کرد که ظاهرا نشان می داد وی قربانی اسیدپاشی شده است.

ترلان پروانه

انتشار این عکس نگرانی بسیاری از هواداران خانم پروانه را به دنبال داشت

بعد مشخص شده که این عکس دردناک مربوط به فیلمی به نام «پری‌ سا» است که خانم پروانه در آن نقش آفرینی کرده است.

از شایعه تا واقعیت ازدواج سعید عزت اللهی و ترلان پروانه

«از شایعه تا واقعیت» این هفته به شایعه ازدواج ترلان پروانه با سعید عزت اللهی اختصاص دارد.

شایعه ازدواج ترلان پروانه و سعید عزت اللهی یکی از حواشی ایجاد شده است که با حضور سعید عزت اللهی در جشنواره فیلم فجر و تماشای فیلم ترلان پروانه ایجاد شده است.

ترلان پروانه

ماجرا از نظرات ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در صفحه اینستاگرام یکدیگر آغاز شد که جرقه ای در ذهن مردم ایجاد کرد که با حضور سعید عزت اللهی در جشنواره فجر این جرقه قدرت گرفت.
البته سعید عزت اللهی حضورش در جشنواره فجر و دیدن فیلم فراری را به دلیل علاقه اش به دیدن فیلم اعلام کرده و در مصاحبه اش گفت که هر وقت در ایران است سعی میکند به مشاهده فیلم های روز بنشیند و به این کار علاقه دارد.

ترلان پروانهترلان پروانهترلان پروانه

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: