پایگاه خبری خانه فوتبال:

لیندا کیانی بازیگر ایرانی است. لیندا کیانی جزو بازیگران کم حاشیه کشور است. لیندا کیانی بیشتر در سریال ها و فیلم های تلویزیونی حضور دارد. لیندا کیانی تا به امروز حواشی بسیاری در رابطه با ازدواجش مطرح شده است. لیندا کیانی سبک بازی خاصی دارد.

لیندا کیانی

گریه ناراحت کننده لیندا کیانی

لیندا کیانی بازیگر محبوب سینما و تلویزیون با چشم های گریان به دوربین خیره شده است.گریه های واقعی خانم بازیگر همه را متاثر کرد !

لیندا کیانی در سریال مشهور "وضعیت سفید" حضور داشت. لیندا کیانی از سلبریتی های ایرانی است که در سریال‌های بسیاری بازی کرده است. لیندا کیانی اصالتا آبادانی است. لیندا کیانی در سریال دلدادگان در تلویزیون حضور داشت. استوری جالبی را لیندا کیانی درباره وضعیت قیمت دلار منتشر کرده است.

 اخیرا عکسی  از لیندا کیانی در فضای مجازی منتشر شد که در حال گریه کردن است. بازیگر اکثرا حال خوب خود را در فضای مجازی منتشر می کنند. عکس لحظه های خنده و شادی شان را ! اما آن ها نیز درگیر مشکلات بزرگ و کوچکی هستند که می تواند آن ها را به شدت اندوهگین کنند.

مخطبان فضای مجازی با لیندا کیانی همدردی کردند و از اشک های این خانم بازیگر غصه دار شدند.

لیندا کیانی

ماجرای ایمان حضرتی و لیندا کیانی

مدتی شایعه شده بود لیندا کیانی با ایمان حضرتی (بازیگر) ازدواج کرده است که دلیل آن صرفا چند عکس مشترک در پشت صحنه فیلمی بود که بعدا تکذیب شد.

لیندا کیانی در سال 98 وقتی 39 ساله بود ازدواج کرد ، او این خبر را در ویژه برنامه عید فطری برنامه کودک شو تایید کرد.

لیندا کیانی

یکی از بهترین احساس هایی که همواره در زندگی ام داشته ام همنشینی و هم صحبتی با آدم های بزرگ و متفاوت بوده است. یکی از همان آدم های بزرگ که مصاحبت کوتاه ولی تاثیر گذاری با او داشتم حسین پناهی بود، مرد بزرگی که هر یک خطش برای من فلسفه است.

زندگی و سادگی خط به خط شعرهایش قدرت تکان دادن آدمها را دارد، دیدارم با او کوتاه بود اما تک تک حرفهایش در ذهنم مانده است.

لیندا کیانی

دلیل کم کاری لیندا کیانی در سینما از زبان خودش

سینمایی هایی که به من پیشنهاد می شود اینقدر معمولی است که ترجیح می دهم در یک سریال خوب بازی کنم تا یک فیلم معمولی. الان دچار یک ترس بزرگ از بازی کردن در سینما شده‌ام، اینقدر روی پیشنهادهای سینمایی ام فکرح و تحقیق می کنم که در نهایت هر بار به این نتیجه می رسم که نروم بهتر است. حس می کنم در سینما یک ذره بین خیلی قوی روی کار آدم است که هر چقدر هم خوب باشی ممکن است به خاطر کم کاری بقیه زیر سوال بروی. من تجربه این را داشته‌ام که به خاطر یکی دوتا از کارهای سینمایی ام که خودم هم می دانم خیلی بد بوده زیر خنجر انتقادات وحشتناک رفتم. روی تیم خیلی حساس شده‌ام.

روی فیلمنامه به شدت زوم می کنم و همینطور بازیگرانی که قرار است با آنها کار کنم. وقتی می‌بینیم که بازیگران تراز اول با سر پیشنهاد بازی در کارهای سیروس مقدم را در تلویزیون می‌پذیرند خب چرا باید بیایم و ریسک کنم و در سینما کاری را بپذیرم که آخرش اتفاق دلچسبی از آب درنمی‌آید؟

تصاویری از لیندا کیانی در روسیه

لیندا کیانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان تماشاگر بازی ایران و مراکش در جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه سن پترزبورگ بود. این هنرمند کشورمان که به همراه جمع دیگری از هنرمندان تیم ملی فوتبال کشورمان را در روسیه تشویق میکردند بعد از بازی به گشت و گذار در شهرهای روسیه پرداخت .

 لیندا کیانی

لیندا کیانی صفحه اینستاگرامش را با انتشار تصاویری در روسیه به روز کرد که در ادامه این تصاویر را مشاهده خواهید کرد.

 لیندا کیانی

لیندا کیانی

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: