پایگاه خبری خانه فوتبال:

نوید محمدزاده بازیگر ایرانی است. نوید محمدزاده تا به امروز توانسته جوایز متعددی را کسب کند. نوید محمدزاده به تازگی ازدواج کرده است. نوید محمدزاده در سریال قورباغه بازی متفاوتی از خود به نمایش گذاشت. نوید محمدزاده این روزها گویا با فرشته حسینی به اختلاف خورده است.

نوید محمدزاده

ضجه های همسر نوید محمدزاده در خیابان

تصویری از یکی از پلان های جذاب تاتر فرشته حسینی را مشاهده می کنید که در کنار دوستش در نمایش نامه معروفشان فریاد میزنند .فرشته حسینی از کودکی در صحنه های تاتر فعالیت داشته است.چندی پیش با فعالیت در سریال قورباغه و ازدواج با نوید محمدزاده توانست شهرت قابل توجهی را بدست بیاورد.در ادامه وی تولد هومن سیدی را تبریک گفت و نوشت : هومن دوستت دارم!

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده

فرشته حسینی و نوید محمدزاده که شایعه جدایی آن ها در رسانه ها پیچیده بود این روزها دوباره در کنار هم قرار گرفتند تا در پروژه های مختلف در کنار هم به ایفای نقش بپردازند.خیلی ها این سوال را دارند که فرشته در این مدت کجا بوده و چرا در این مدت در کشور دیگری وقتش را گذرانده.خیلی ها شایعه مهاجرت فرشته حسینی را مطرح کرده بودند که با برگشت او به ایران این شایعه نیز رد شد.

نوید محمدزاده

آیا نوید محمدزاده همسر فرشته حسینی از ایران رفته است ؟

برخی از رسانه ها می گویند اینکه فرشته حسینی از ایران مهاجرت کرده (دقیقا بعد از چند روز از عقد خود با نوید محمدزاده) می تواند نشانه آن باشد که او قصد دارد از ایران مهاجرت کند و به زودی به فرشته حسینی ملحق می شود. البته این اخبار توسط نوید محمدزاده تکذیب یا تایید نشده و او همچنان در واکنش به این شایعات فقط با انتشار تصاویر فرشته عشقش به او را نشان می دهد. انتقاد فرشته حسینی با نژاد پرستی ایرانی ها در ماجرای ازدواجش با نوید محمدزاده : نژاد پرستی را باید کنار گذاشت، ما نسل جدید هستیم، اگر در رفتار و باروهایمان تغییر ایحاد نکنیم آن هم در این دوره مدرن که این مسائل نژاد پرستی هیچ اهمیتی ندارند پس ما چه فرقی با طالبان داریم ؟ پیام های نژاد پرستانه زیادی را دریافت کردم ، هم من هم دوستانم که چرا به کشور خودتون نمی رید و دفاع نمی کنید شما که در ایران داری حال می کنی اگه راست می گید برگردین کشورتون کشور ما رو رها کنید و برید دفاع کنید شما که مثل زالو چسبیدید به کشور ما ...

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده در جشنواره

این بازیگر جوان دارای مدرک فوق دیپلم عمران است و بازیگری را در کلاسهای بازیگری موسسه هنر هفت و زیر نظر اساتیدی چون مهتاب نصیرپور، محمد یعقوبی، علی سیلمانی و علی قنبری آموخت.نوید محمدزاده علاقه زیادی به فوتبال داشت و در دوران نوجوانی قرار بود که فوتبالیست شود و برای تیم نوجوانان سایپا بازی کند که با دیدن یک فیلم مسیر زندگی اش به کلی تغییر کرد.اثرگذاری این فیلم روی نوید محمدزاده به اندازه ای بود که او را عاشق سینما کرد و از او چهره موفقی در دنیای هنر ساخت.

نوید محمدزاده

فیلم شناسی نوید محمدزاده

تفریق به کارگردانی مانی حقیقی 1399

شب، داخلی، دیوار به کارگردانی وحید جلیلوند 1399

متری شیش و نیم به کارگردانی سعید روستایی 1397

سرخ پوست به کارگردانی نیما جاویدی 1397

مغزهای کوچک زنگ زده به کارگردانی هومن سیدی 1396

خفگی به کارگردانی فریدون جیرانی 1395

بدون تاریخ بدون امضا به کارگردانی وحید جلیلوند 1395

ابد و یک روز به کارگردانی سعید روستایی 1394

خشم و هیاهو به کارگردانی هومن سیدی 1394

لانتوری به کارگردانی رضا درمیشیان 1394

ناهید به کارگردانی آیدا پناهنده 1393

نوید محمدزاده

سیزده به کارگردانی هومن سیدی 1392

عصبانی نیستم به کارگردانی رضا درمیشیان 1392

لرزاننده چربی به کارگردانی محمد شیروانی 1391

در میان ابرها به کارگردانی روح الله حجازی 1387

نوید محمدزادهنوید محمدزاده

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: