پایگاه خبری خانه فوتبال:

شیخ دیاباته، مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال گفت: مسائلی وجود دارد که نمی‌خواهم درباره آن‌ها صحبت کنم. می‌دانم که ایرانی‌ها مرا دوست دارند و علاقه‌مند نبودم در زمان حضورم در استقلال هواداران را با حرف هایم نگران کنم. وقتی فصل تمام شد، من همچون بازیکنان دیگر به کشور خودم رفتم. قبل از این که به ایران بازگردم، مدیران استقلال به آپارتمان من رفتند و درب منزل مرا شکستند و لباس هایم را برداشتند. پاسپورت، کفش و چمدان مرا به بیرون انداختند. با خودم گفتم من همه کاری برای استقلال انجام داده ام و برای این تیم جنگیده ام؛ پس چرا با من چنین رفتاری می‌کنند؟!

او ادامه داد: نبود احترام را در استقلال حس کردم. واقعا مسائلی به وجود آمدند که انگیزه ام را از دست دادم؛ چون آن‌ها به من احترام نگذاشتند. حالا خودتان را جای من بگذارید، چطور می‌شد تمام حواسم را در زمین بگذارم. من همه چیز را بازگو نمی‌کنم، اما مدیران استقلال انگیزه مرا گرفتند. تمام موارد را نمی‌گویم تا هواداران ناراحت نشوند.

او درباره آخرین وضعیت شکایتش از استقلال گفت: دوست دارم یک موضوعی را متوجه شوند، من فوتبالیست هستم. وقتی به استقلال رفتم یک مدیر برنامه داشتم. تنها وظیفه من این بود که برای استقلال و هواداران آن بازی کنم. اگر مشکلی وجود دارد، بین مدیر برنامه‌های من و استقلال خواهد بود. می‌بینید در قطر بازی می‌کنم و پیگیر شکایت با استقلال نیستم؛ چون وقت ندارم و مدیر برنامه من پیگیر است. با مدیر برنامه هایم درباره شکایت از استقلال صحبت کنید. هر چیزی که مرتبط به پول باشد، من درباره اش حرف نمی‌زنم؛ چون من فوتبالیست هستم. با توپ می‌خوابم و توپ را دوست دارم. همیشه در خانه ام یک توپ فوتبال دارم. به هواداران استقلال، پرسپولیس و سایر تیم‌ها از راه دور سلام می‌کنم. خیلی خوشحالم در ایران بازی کردم و از مهربانی مردم این کشور سپاسگزارم.

مهاجم سابق استقلال درباره کفش طلای خود گفت:کفش طلا را دریافت نکردم. نه تنها کفش طلا را دریافت نکردم، بلکه مدیران استقلال اصلا اهمیت ندادند تا من کفش خودم را بگیرم.  

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: