پایگاه خبری خانه فوتبال:

پارسا جعفری، گلر تیم ذوب آهن در خصوص دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی بود و من فکر می‌کنم با توجه به اینکه میهمان بودیم یک امتیاز هم می‌تواند نتیجه خوبی باشد. هرچند موقعیت‌هایی داشتیم که بتوانیم بیشتر گل بزنیم و پیروز شویم ولی در کل گرفتن یک امتیاز از نفت در مسجد سلیمان هم به نظرم نتیجه بدی نیست و امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم به سه امتیاز برسیم.

وی در مورد حضورش در ترکیب ذوب آهن در این دیدار گفت: از کادرفنی ممنونم که به من اعتماد کردند و امیدوارم از عملکردم راضی بوده باشند. من خودم روحیه‌ای به شکلی است که همیشه خودم را آماده نگه می‌دارم تا فرصتی بدست بیاورم و از آن استفاده کنم ولی اینکه از قبل به من برای این بازی آماده باش داده باشند اینطور نبود و کلاً در تیم ما این روش وجود دارد که همه بازیکنان باید خودشان را آماده بازی نگه دارند ولی تا قبل از اعلام ترکیب کسی نمی‌داند فیکس است یا نه. به هر حال از اعتماد آقای تارتار ممنونم.

گلر ذوب آهن در رابطه با اینکه در حضور شهاب گردان و حبیب فرعباسی به او بازی رسید، توضیح داد: حضور در کنار دو گلر خوب برایم اتفاق خوبی است و خود من هم رقابت را دوست دارم و وقتی به ذوب آهن آمدم برای نیمکت نشینی نبود و اتفاقا از رقابت استقبال می‌کنم. این را هم بگویم که ما در کنار رقابت، رفیق هم هستیم و همه ما یک هدف داریم آن هم موفقیت و سربلندی ذوب آهن است.

جعفری در مورد عملکردش در این دیدار و گلی که دریافت کرد، گفت: در مورد عملکردم کادرفنی باید نظر بدهند ولی خودم فکر می‌کنم به عنوان اولین بازی عملکرد بدی نداشتم و سعی کردم به تیمم کمک کنم. گلی که خوردم هم هم توپ خیلی تیز و قدرتی به سمت دروازه آمد و در بین راه هم روی سر بازیکن نفت ساییده شد و یک مقدار تغییر زاویه داد و به سمت تیر مخالف حرکت کرد و من فکر می‌کنم هیچ دروازه‌بانی نمی‌توانست این توپ را دریافت کند و هرکسی هم جای من بود گل می‌خورد.

وی در مورد اینکه فکر می‌کند حضورش در ترکیب اصلی تداوم داشته باشد یا نه، توضیح داد: این دیگر تشخیصش با کادرفنی است که چه بازیکنی به میدان برود. اگر بار دیگر به من فرصت داده شود همه تلاشم را می‌کنم تا از دروازه محافظت کنم و اگر هم در ترکیب اصلی نبودم برای تیم آرزوی موفقیت دارم.

گلر ذوب آهن در مورد دیدار هفته آینده با هوادار خاطرنشان کرد: هوادار تیم خوبی است و فوتبال خوبی ارائه می‌دهند و کیفیت این تیم را این هفته مقابل پرسپولیس دیدیم و اصلاً نباید آنها را به چشم یک تیم تازه لیگ برتری شده نگاه کرد و دست کم گرفت. به هر حال در این بازی میزبان هستیم و امیدوارم بتوانیم سه امتیاز را در اصفهان نگه داریم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: