پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی منچستریونایتد پاسخی قاطع به پوگبا داد تا زودتر شرایط خودش در این تیم را مشخص کند.
به گزارش خبرگزاری فارس، قرارداد پوگبا با باشگاه منچستریونایتد در تابستان به پایان خواهد رسید و این بازیکن قصد دارد به تیمی دیگر بپیوندد. 
باشگاه منچستریونایتد البته طبق گزارش رومانو، از تابستان پیش پیشنهاد تمدید قرارداد به ستاره مسلمان پیشنهاد نکرده ولی هنوز اتفاقی نیفتاده است. مدیر برنامه پوگبا، یعنی مینو رایولا قصد دارد این بازیکن را از اولدترافورد خارج کند ولی پوگبا همچنان مردد است و نمی‌داند چه تصمیمی باید در این خصوص اتخاذ کند.
با آمدن رالف رانگنیک به منچستریونایتد شوری تازه به این تیم تزریق شده و بسیاری از هواداران امیدوارند با بهتر شدن تیم، پوگبا نیز عملکردی موثرتری از خود نشان دهد و با باشگاه تمدید کند. با اینکه رانگنیک در ابتدای ورود خود این تیم از پوگبا تعریف کرد ولی اکنون پاسخی قاطع به ستاره فرانسوی خود داد تا زودتر تصمیم خود را اتخاذ کند.

سرمربی منچستریونایتد گفت: هر بازیکنی دوست دارد برای باشگاهی بزرگ مثل منچستریونایتد بازی کند. من نمی گویم این بازیکن نباید بماند ولی می‌گویم در این باشگاه ما قرار نیست کسی را راضی کنیم که بماند. باید صبر کنیم و ببینیم که چه اتفاقی می افتد.

رانگنیک به طور مشخص در خصوص پوگبا صحبت کرد و باید دید این بازیکن چه تصمیمی خواهد گرفت. برخی مدعی هستند او علاقه مند به رئال مادرید است ولی این تیم علاقه زیادی به جذب او ندارد. آنها قصد دارند در تابستان پیش رو امباپه و هالند را به خدمت گیرند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: