پایگاه خبری خانه فوتبال:

فرشته حسینی بازیگر ایرانی است. فرشته حسینی به تازگی با نوید محمدزاده ازدواج کرده است. فرشته حسینی در سریال قورباغه بازی متفاوتی از خود به نمایش گذاشت. فرشته حسینی حواشی بسیاری دارد. فرشته حسینی استایل و سبک پوشش خاصی دارد.

فرشته حسینی

عکس همسر سابق فرشته حسینی

چندیست که صحبت هایی از طلاق و جدایی فرشته حسینی و نوید محمدزاده به گوش می رسد. حال بعد از آن همه حاشیه سازی رسانه های مختلف به تازگی عکسی از مردی جوان در اینستاگرام منتشر شده است که طبق گفته منابع آگاه گویا عکس همسر سابق فرشته حسینی می باشد. البته سایت رستا هیچگونه تایید یا تکذیبیه ای ندارد.

فرشته حسینی

سوابق هنری فرشته حسینی

سونامی فیلمی با مضمون ورزشی است که داستان زندگی یک جوان تکواندوکار را روایت می‌کند که در زندگی خود با مسائلی مواجه می‌شود. در این فیلم بازیگران دیگری چون بهرام رادان، مهرداد صدیقیان، علیرضا شجاع نوری، رعنا آزادی ور، محمد رضا غفاری، علیرضا استادی، امیر مهدی ژوله، ستاره پسیانی و… نقش آفرینی کرده‌اند. این فیلم برای نخستین بار در سال 1397 از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر اکران شد.

فرشته حسینی

شکست همزمان بیست استخوان با نام بین‌المللی رونا، مادر عظیم فیلمی به نویسندگی جمشید محمودی، نماینده سینمای افغانستان در نود و یکمین دوره جوایز اسکار بوده است. این فیلم داستان زندگی یک خانواده افغان با بازی محسن تنابنده است که فاروق برای فرستادن قاچاقی مادر و برادرش به افغانستان تلاش می‌کند، ولی لحظات آخر متوجه بیماری کلیوی مادرش می‌شود و باید بین جان خود و مادرش یکی را انتخاب کند.

فرشته حسینی

کمک فرشته حسینی به مردم افغانستان

حاشیه های درخواست فرشته حسینی از دولت ایران برای کمک به افغانستان : می دونم که ایران خودش هم الان توی وضعیت خوبی نیست، همه رو میدونم، مام لطفا این کارو نکنید، لطفا اجازه ندین دخترای بیشتری رو تیکه پاره کنند، لطفا اجازه ندین که این مردم، این کودکان، این مادر و پدرها سر بریده شوند، لطفا این کار را نکنید. فرشته حسینی از این جهت نسبت به تحولات افغانستان بسیار ناراحت است که طالبان رفتار بسیار خشنی با زنان و دختران دارد.

فرشته حسینی

نوید محمدزاده و فرشته حسینی که مدتها بود از هم دور بودند و حتی این مساله به شایعه جدایی آنها دامن زده بود عکسی بسیار صمیمی در ایران منتشر کردند.

فرشته حسینی

بانو حسینی از سختی‌های مکتب در ایران در صحبت‌هایش گفت: «وقتی‌که در دوران ابتدایی بودم، می‌خواستیم برای ثبت نام برویم. بسیار با ما با لحن بدی گپ می‌زدند. به مادرم می‌گفت که برای افغان‌ها مجوز نیامده است و بروید فلان روز بیایید. باز همان روز می‌رفتیم می‌گفتند که جا نداریم.» امسال وزارت آموزش و پرورش ایران، اکثر کودکان افغان، چه آن‌هایی که مدرک دارند و چه آن‌هایی که ندارند، در مکتب نام‌نویسی کرده‌اند.پفرشته حسینی

خانواده فرشته حسینی

فرشته حسینی شش خواهر و یک برادر دارد. پدر و مادرش سی سال پیش، به دلیل جنگ، کشور را ترک می‌کنند. آن‌ها اول به پاکستان مهاجر می‌شوند و مدتی آن‌جا زنده‌گی می‌کنند، سپس به ایران می‌روند. اوایل به‌خصوص در زمان کودکی فرشته، این خانواده در ایران زنده‌گی سختی را تجربه کرده‌اند.

فرشته حسینی زمانی‌که کودک و دانش‌آموز بوده است، به‌خاطر هزینه‌ی مکتب مجبور می‌شود که بعد از چاشت‌ها تا دیر وقت شب، در یک گارگاه خیاطی کار کند. او می‌گوید، آن روزها را هیچ‌وقت فراموش نمی‌کند، روزهایی که از خسته‌گی زیاد، روی چرخ خیاطی خواب می‌رفته است. فرشته این تجربه‌های زنده‌گی‌اش را توأم با خنده و افسوس تکرار می‌کند: «فکر می‌کنم انسان قوی‌ای هستم. چون در خانواده‌ای که من بزرگ شدم، ما شش خواهر و یک برادر بودیم، زنده‌گی ما بسیار سخت بود. ما در مدرسه باید پول زیاد پرداخت می‌کردیم. من از کودکی و در یک کارگاه خیاطی کار می‌کردم، پولی که به دست می‌آوردم را به مکتب می‌دادم. وقتی که دلم می‌خواست تیاتر بروم، باز بیشتر کار می‌کردم تا پول تیاتر را هم جمع کنم. می‌فهمید من آن‌قدر مانده می‌شدم، سرکار روی چرخ خواب می‌رفتم. دوران سختی داشتیم. من دوست ندارم خانواده‌ام در ایران در سطح پایین زنده‌گی کنند. من تحقیرها و گریه‌های خواهرانم را نمی‌توانم فراموش کنم.»

فرشته حسینیفرشته حسینیفرشته حسینی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: