پایگاه خبری خانه فوتبال:

هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: این هفته با تیمی ریشه دار بازی داریم که چغر و بدبدن است.
نوید عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد کامبک گل گهر مقابل پدیده و برد بیرون از خانه این تیم، اظهار داشت: بازی سختی بود. پدیده تیمی دونده و جنگنده است و مطمئنا در ادامه مسابقات می تواند نتایج دلخواهش را بگیرد.
وی افزود: این شخصیت بالای تیم ما را نشان می‌دهد که توانستیم بعد از اینکه گل خوردیم به بازی برگردیم. خداراشکر توانستیم در شهر مشهد و در جوار امام رضا(ع) سه امتیاز بگیریم که قطعا در ادامه کار به ما کمک می‌کند. چند بازیکن ما مانند یونس شاکری که رباط صلیبی پاره کرد، مصدوم و از تیم دور هستند. ما هر بردی که به دست بیاوریم به آن‌ها تقدیم می‌کنیم.
هافبک گل گهر در خصوص اینکه با بازگشت امیر‌ قلعه‌نویی روی نیمکت به نظر می‌رسد این تیم با روحیه و انگیزه بیشتری در زمین کار می‌کند و اکنون در صدر جدول قرار دارد، گفت: او پرافتخارترین مربی ایران است. قطعا حضورش کنار تیم و کنار زمین تاثیر زیادی دارد که این مساله در دو بازی اخیر به خوبی دیده شد. لیگ بالا و پایین زیاد دارد ولی سعی می‌کنیم این روند را حفظ کنیم و بالای جدول بمانیم. سال گذشته هم در مقطعی صدرنشین بودیم اما امسال از نظر شخصیت، تیمی و تجربه شرایط بهتری داریم. البته بازی به بازی پیش می‌رویم و خیلی به جدول نگاه نمی‌کنیم. همیشه تمرکزمان به بازی پیش رو است.

عاشوری در مورد دیدار خانگی این هفته مقابل فولادخوزستان عنوان کرد: فولاد تیمی ریشه دار است و کادرفنی خیلی خوبی دارد. کار سختی پیش رو داریم. حریف ما چغر و بد بدن است! اما تلاش می‌کنیم و امیدواریم که با دست پر از زمین خارج شویم.

وی در خصوص اینکه آیا نگران این نیست صدرنشینی باعث غرور کاذب در گل گهر شود، گفت: نه، با توجه به شخصیتی که کادرفنی و بازیکنان ما دارند، اینطور فکر نمی‌کنم. با یک برد یا یک باخت لیگ تمام نمی‌شود. اینطور نیست که با یک برد فکر کنیم قهرمان شدیم. تا هفته آخر هرچیزی امکان دارد و تا آخرین دقیقه لیگ باید تلاش کنیم و بجنگیم.

هافبک گل گهر در مورد اینکه اعتراضات به داوری‌ها در هفته‌های اخیر به شدت زیاد شده، اظهار داشت: باید از داوران حمایت کنیم. آن‌ها هم مانند ما انسان هستند و باید در لحظه تصمیم بگیرند. در این شرایط که نه VAR‌وجود دارد و نه امکانات، باید کمک کنیم تا فشار از روی داوران برداشته شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: