پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه پرسپولیس پس از دریافت بخشی از قرارداد با کارگزار جدید خود توانست علاوه بر تسویه مطالبات اعضای تیم برای فصل گذشته حدود ۲۰ درصد از قرارداد آنها را پرداخت کند.

با این حال بوژیدار رادوشوویچ پس از دریافت طلب فصل گذشته خود وعده دیگر مسئولان باشگاه را نپذیرفت تا تنها بازیکن خارجی فعلی سرخپوشان تهران را ترک کند.

خبر خوش شبانه برای پرسپولیسی‌ها/ هواداران راضی می شوند؟

شرط باز شدن پنجره پرسپولیس

مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این باره به رادیو تهران گفت: آقای صدری دو بار با رادوشوویچ جلسه گذاشت. قرار شد اولین قسط را به مبلغ ۵۰ هزار یورو دریافت کند و سپس قسط دوم را بگیرد. او هم توافق کرد اما پس از این جلسه، شبانه از ایران رفت.

او درباره اینکه آیا رادو به تهران باز می‌گردد افزود: با او دائم در تماس هستیم تا با صحبت بتوانیم او را به تمرینات برگردانیم. او از گذشته دلخور است و بابت شرایط فعلی هم ناراحت است که پرداختی خوبی نداشتیم. از او خواستیم بماند و کار را دنبال کند اما متأسفانه نشد.

لشگری درباره آخرین وضعیت تاجیکی‌ها که به گفته یحیی گل محمدی شبیه توریست شده‌اند، تاکید کرد: زمان برای خود ما از همه چیز مهم‌تر است تا وضعیت آنها را مشخص کنیم و بتوانند بازی کنند. پنجره نقل و انتقالاتی بسته است و مشکل برای ثبت قرارداد داریم. امیدواریم مشکل کالدرون حل شود تا قرارداد آنها را ثبت کنیم. آنها هیچ مشکلی ندارند و امروز هم سر تمرین می‌روند. اینکه گفته شده است تهران را ترک کرده‌اند صحت ندارد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس بار دیگر وعده از دو قسط کالدرون را داده‌ایم اما قسط سوم را هنوز نداده‌ایم. شرایط پرداخت او بسیار پیچیده شد ولی متأسفانه میراث دار مشکلات گذشتگان هستیم. با تلاش و پیگیری‌های آقای صدری امیدواریم مشکلات حل شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: