پایگاه خبری خانه فوتبال:

یحیی گل محمدی با همان آرایش همیشگی در بازی بعدی اش حاضر شده و مقابل پیکان صف آرایی خواهد کرد.

طی روزهای اخیر زمزمه هایی در مورد تغییر سیستم سرخ ها به گوش می رسید اما آخرین خبرها از تمرینات تیم حکایت از آن دارد کادرفنی بدون تغییر آرایش و تنها با جابجایی چند بازیکن در ترکیب اصلی، در ورزشگاه دستگردی بازی خواهد کرد.

این موضوع زمانی جالب تر می شود که پرسپولیس در بازی با پیکان شیوه بازی خود را نیز تغییر نداده و به همان بازی از کناره ها ادامه خواهد داد. همان روشی که حمید مطهری بارها و بارها در موردش توضیح داده و اذعان داشت پرسپولیس تهران با تکیه به فوتبال مدرن و روز دنیا، تمام تمرکزش در کناره ها است و بازیساز مرکزی ندارد بلکه تمام بازیسازی از کناره‌ها انجام می‌شود.

این روش قرار است در بازی با پیکان نیز انجام شود و همان طور که سایت باشگاه پرسپولیس در گزارش تمرین امروز این تیم نیز آورد، در تمرین این روزها، بخش اعظمی از تمرینات تیم به استفاده از کانال‌های کناری و ارسال از دو سمت زمین روی دروازه‌ حریف است.

در این میان موضوعی که تا حد زیادی برای هواداران پرسپولیس نگران کننده است، آشنایی کامل سرمربی پیکان به نوع بازی و تفکرات یحیی گل محمدی است.

مجتبی حسینی که سالها نقش حمید مطهری را برای گل محمدی بازی کرده و دستیار اول و مغز متفکر او محسوب می‌شد، حالا قرار است به عنوان سرمربی پیکان تمام توان خود را برای توقف سرخ ها به کار بگیرد. به همین دلیل این نگرانی وجود دارد که او توجه با آشنایی با تفکرات یحیی این تیم را متوقف کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: