پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران توضیحاتی را در خصوص وضعیت میزبانی مسابقات لیگ برتر ارائه کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نصرالله پریچهره در حاشیه مجمع سالانه هیات فوتبال استان تهران اظهار داشت: فکر می‌کنم بعد از یکی دو سال با حضور رئیس و اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال این مجمع برگزار شده، اعضا هم همه آمده‌اند. امیدواریم با بحث های خیلی خوبی که می شود و انتظاراتی که ما از فدراسیون فوتبال داریم، انتظاراتی که فدراسیون از هیات فوتبال و اداره کل دارد، در یک تعامل بسیار خوب برای فوتبال استان تهران برنامه ریزی بسیار خوبی انجام بدهیم.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران در مورد کمبود زمین با کیفیت برای برگزاری مسابقات فوتبال که منجر به حضور در شهر کرج می‌شود، گفت: چند ماه پیش در خدمت سرمربیان لیگ برتری و لیگ یکی بودیم. متوجه شدیم زمین های استان تهران قابلیت برگزاری مسابقات به خصوص در لیگ برتر را ندارند. به همین خاطر درخواست اعتبارات دادیم. خوشبختانه تخصیص 30درصدی آن آمده، پیمانکار استادیوم تختی چمن اولیه را برداشته، یک خزانه جنب زمین استادیوم تختتی ایجاد کردیم که ان شاالله فکر کنم این استادیوم تا چندماه آینده برای لیگ برتر آماده می شود.
وی تصریح کرد: سه روز پیش کمیسیون ماده 27 داشتیم داشتیم که بحث مشارکت و سرمایه گذاری است. ان شاالله استادیوم 7هزارنفری اسلامشهر برای برگزاری مسابقات لیگ برتر آماده می شود. بحث هیتینگ، چمن و چیلر دارد. قرار شده 12-10 میلیارد هزینه شود که فکر می کنم تا چند ماه آینده در خدمت تیم های لیگ برتری ما خواهد بود.
پریچهره در مورد احیای زمین ورزشگاه شیرودی گفت: اخیرا با تغییر مدیریتی در شرکت تجهیز تصمیم گرفتند این زمین را فعلا به ما ندهند. البته هیات دولت هنوز نظرش را به ما اعلام نکرده است. قرار بود بر اساس نظر هیات دولت آنجا را تحویل بگیریم که شورای معاونین وزارت تصمیم گرفتند در اختیار شرکت تجهیز بماند. هر تصمیمی وزیر ورزش بگیرد تابع آن هستیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: