پایگاه خبری خانه فوتبال:

سپاهان همانطور که تصور می‌شد در لیگ بیست و یکم نمایش بهتری نسبت به لیگ بیستم داشته و حالا که به یکی از حساس‌ترین مسابقات فصل رسیده، پس از پایان مسابقه سرنوشت ساز برابر استقلال بهتر می‌توان در مورد کیفیت فصل جدید طلایی‌پوشان اصفهانی صحبت کرد.

در این دیدار نیز مانند دیدارهای گذشته شاهد تغییری در خط دروازه و دفاعی طلایی پوشان نخواهیم بود. با این وصف کریستوفر کنت اتریشی برای دهمین مرتبه در چارچوب دروازه سپاهان خواهد ایستاد و یک خط جلوتر از او عزت پورقاز و گولسیانی دو مدافع میانی تیم خواهند بود. همچنین امید نورافکن به عنوان مدافع چپ و دانیال اسماعیلی فر به عنوان دفاع راست در ترکیب بازی خواهند کرد.

در خط میانی شاهد تغییرات زیادی در ترکیب طلایی پوشان اصفهانی بوده ایم، اما در بازی اخیر محمد کریمی و مسعود ریگی به عنوان دو هافبک دفاعی تیم در کنار یکدیگر بازی کرده اند و یک خط جلوتر نیز فرصت به یاسین سلمانی داده شد. در این بخش از زمین شاهد بازگشت سروش رفیعی بوده ایم و جلال علی محمدی نیز در دسترس محرم نویدکیا قرار دارد.

اما انتخاب بازیکنان در بخش هجومی مهم ترین ابهام تیم سپاهان در مقابل استقلال را شکل می‌دهد؛ جایی که نویدکیا برای بازی دادن یا بازی ندادن به سجاد شهباززاده در دو بازی اخیر با چالش مواجه شده و از فرشاد احمدزاده به عنوان وینگر چپ به جای آقای گل فصل گذشته استفاده کرده است. محمدرضا حسینی، شهریار مغانلو و فرشاد احمدزاده سه بازیکن هجومی سپاهان در بازی های گذشته بوده‌اند و به نظر می‌رسد در دیدار برابر استقلال هم شاهد همین ترکیب باشیم؛ اما اگر نویدکیا بخواهد به سجاد شهباززاده از ابتدا بازی بدهد، شاید شهریار مغانلو را از ترکیب اصلی خارج کند که بی شک موضوع مهمی به شمار می رود.

کریستوفر کنت – امید نورافکن، عزت پورقاز، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، محمد کریمی، یاسین سلمانی، محمدرضا حسینی، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: