پایگاه خبری خانه فوتبال:

نیوشا ضیغمی بازیگر ایرانی است. نیوشا ضیغمی بعد از عمل زیبایی با تغییرات زیادی مواجه شد. نیوشا ضیغمی در سالن زیبایی سرمایه گذاری کرده است. نیوشا ضیغمی به تازگی با تغییر قیافه شدید مواجه شده است. نیوشا ضیغمی همسرش تاجر نقره است.

نیوشا ضیغمی

شغل همسر نیوشا ضیغمی

آرش پولادخان در زمینه تجارت نقره فعالیت میکند و سال 93 عنوان برترین کارآفرین را در همایش ملی کارآفرینی و تولید ملی را از آن خود کرد و مورد تقدیر قرار گرفت.

بهمن ماه سال 96 هم مراسم افتتاحیه گالری نقره آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی با حضور هنرمندان و چهره های سرشناس کشورمان برگزار شد.

نیوشا ضیغمی

ماجرای آشنایی نیوشا ضیغمی و همسرش از زبان خودشان

حکایت آشنایی من و آرش در نوع خودش بسیار جالب است چون او من را قبل از آشنایی مان به شکل رسمی به واسطه فیلم هایم می شناخت و همین قضیه باعث شد که از قبل، پیش فرض هایی نسبت به من داشته باشد. در هر حال آشنایی و ازدواج با او یکی از بهترین اتفاق های زندگی ام بود.

نیوشا ضیغمی

آرش پولادخان:حق با نیوشاست. من مدت ها قبل از اینکه با نیوشا آشنا شوم دوست داشتم با او ازدواج کنم و یک جورایی او را همسر آینده خودم می دیدم اما تنها دلشوره ام این بود که نیوشا با تصویری که از او در کارهایش می بینم فاصله داشته باشد، از طرفی دوست نداشتم که صرفاً به او به عنوان یک هوادار نزدیک شوم به همین خاطر کلی دودوتا چهارتا کردم تا بالاخره به این نتیجه رسیدم تا از طریق سرمایه گذاری در فیلمی به او نزدیک شوم که خوشبختانه این اتفاق افتاد اما نکته مهم در مورد او این بود که به مراتب از آنچه که فکر می کردم صادق و مهربان تر بود.

نیوشا ضیغمی

تغییر چهره نیوشا ضیغمی از گذشته تا امروز

تماشای عکس های قدیمی و خاطره انگیز چهره ها همواره برای طرفداران و علاقمندان دنیای هنر جالب و جذاب بوده است. نیوشا ضیغمی از چهره های شناخته شده دنیای هنر است که همواره ظاهری شیک و آراسته دارد، به همین خاطر دیدن عکس قدیمی این بازیگر توانمند کشورمان برای طرفدارانش بسیار جالب است.

نیوشا ضیغمی

زندگی شخصی و جراحی زیبایی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، متولد 18 تیر 1359 در تهران است که فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی می باشد. پدر نیوشا ضیغمی مرحوم محسن ضیغمی دبیر و مادرش فهیمه رستم پور کارمند بازنشسته است که تجربه بازی در فیلم سینمایی چارسو را نیز دارد. نیوشا ضیغمی خواهری به نام روشا دارد که در فیلم چارسو و سریال ماتادور حضور داشته است.

نیوشا ضیغمی

بازیگر نقش نغمه در هشتگ در سی سالگی و در سال 1389 با آرش پولادخان سرمایه گذار فیلم پرتقال خونی، ازدواج کرد که حاصل این ازدواج دختری به نام لنا است. مهریه این خانم بازیگر تنها یک سکه می باشد و آرش پولادخان همسر او در زمینه تجارت نقره فعالیت میکند.

نیوشا ضیغمی

این بازیگر معروف تاکنون 2 بار بینی خود را جراحی نموده است، زیرا در اولین جراحی، ایشان با مشکل تنفسی رو به رو شدند؛ بدین سبب برای دومین بار جراحی خود را با پیوند غضروف انجام دادند.

ماشین سان روف نیوشا ضیغمی

 

نیوشا ضیغمی بازیگر پرحاشیه سینمای ایران است نیوشا ضیغمی سلطان تبلیغات عجیب و غریب است نیوشا ضیغمی به گفته برخی از کاربران کلینیک زیبایی هم دارد که در پست و استوری هایش معرفی کرده است.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی سلطان تبلیغات

نیوشا ضیغمی سلطان تبلیغات عجیب و غریب است و سعی دارد تا خیلی ریز و شیک این کار را انجام دهد. البته او در صفحه شخصی خودش این کار را زیاد نمی کند و اگر هم انجام دهد همانند تبلیغ چمدان های یک برند چند ساعتی آن را پست کرده و بعد برمی دارد. خیلی وقت ها هم مدل می شود و با حضور در مزون ها و قر و اطوار جلوی آینه تبلیغ آن پیج و یا مزون را انجام می دهد. در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که الهام حمیدی و نیوشا در آن دیگر خِبره شده اند.

نیوشا ضیغمی

دوستان بازیگر نیوشا ضیغمی

تبلیغات بازیگرانی مثل بهاره رهنما و نیوشا ضیغمی و فریبا نادری و ...داد بسیاری از کاربران را درآورده اما آن ها همچنان برای پول های هنگفتی که دریافت می کنند به کار خود ادامه می دهند.

اما مدتی پیش هم نیوشا ضیغمی در پاسخ به منتقدان گفته بود من همانند بکام و بیانسه تبلیغات می کنم! که البته این ادعایش هم با نظرات منفی کاربران همراه شد. اما در ادامه یکی از این تبلیغات دور از انتظار خانم بازیگر را مشاهده می کنید. 

نیوشا ضیغمی

ناگفته نماند خیلی از هنرمندان هم مانند ترانه علیدوستی، الناز شاکردوست و... تبلیغات انجام نمی دهند مگر اینکه برای کمپین های اجتماعی یا مسائل مربوط به فیلم های خودشان باشد.

نیوشا ضیغمی بر این عقیده است که فحاشی مردم در کامنت ها به دلیل عقده درونی آن هاست که فکر می کنند اگر سر ما خالی کنند حس بهتری دارند.

نیوشا ضیغمی

او می گوید دلیل فحاشی مردم در پیج های سلبریتی ها به دلیل مطالعه کم آن ها می باشد اما این را باید در نظر گرفت که مردم در صورتی خشمگین شده و شروع به فحاشی می کنند که از طرف هنرمندان شناخته شده فخر فروشی و لاکچری بازی ببینند، آن هم در این شرایط سخت اقتصادی. وگرنه بازیگرانی هم هستند که خیلی هم محبوب کاربران و مردم می باشند و در نظرات 99 درصد کامنت های مثبت میگیرند!

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در چه فیلم های سینمایی بازی کرده است؟

زنها فرشته اند 2 1398

ما خیلی باحالیم 1396

دخترعمو و پسرعمو 1395

شام عاشقانه سه نفره 1395

هشتگ 1395

خوب، بد، جلف 1395

ثبت با سند برابر است 1394

هفت معکوس 1394

آدم باش 1393

ایران برگر 1393

دریا و ماهی پرنده 1393

آینه شمعدون 1391

فیتیله و ماه پیشونی 1390

نیوشا ضیغمی

گشت ارشاد 1390

ما همه گناهکاریم 1389

چارسو 1389

دختر شاه پریون 1389

یکی برای همه 1389

پرتقال خونی 1389

پرستوهای عاشق 1389

زمهریر 1389

دموکراسی تو روز روشن 1389

نیوشا ضیغمی

اخراجی ها 2 1386

تلافی 1386

توفیق اجباری 1386

قرنطینه 1386

اخراجی ها 1385

پارک وی 1385

حس پنهان 1385

گناه من 1385

تردست 1383

شوریده 1383

مواجهه 1383

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در چه سریال هایی بازی کرده است؟

راستش را بگو 1390

در چشم باد 1382

نیوشا ضیغمی در چه آثار نمایش خانگی بازی کرده است؟

رالی ایرانی 2 ساخته آرش معیریان سال 1397

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: