پایگاه خبری خانه فوتبال:

لیونل مسی که دوست صمیمی آگوئرو محسوب می‌شود، واکنش احساسی به خداحافظی این بازیکن از دنیای فوتبال داشت.
به گزارش خبرگزاری فارس، سرخیو آگوئرو به دلیل مشکل قلبی به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. در مراسم خداحافظی او پپ گواردیولا و دیگر بازیکنان بارسلونا حضور داشتند و عدم حضور مسی برای برخی کاربران سوال شد.
لیونل مسی که اکنون در جمع پاریسی‌هاست در فضای مجازی نسبت به خداحافظی دوست صمیمی خود واکنش نشان داد و نوشت: تقریبا در کنار هم این روزها را سپری کردیم. ما لحظات زیبایی را با هم زندگی کردیم که دیگران در آن نبودند. همه آن لحظات توسط ما شکل گرفت و ما روز به روز متحدتر شدیم و روز به روز رفاقتمان بیشتر شد. 

وی ادامه داد: ما حالا نیز باید در خارج از زمین فوتبال به زندگی در کنار هم ادامه دهیم. با لحظاتی خوشحالی زیبا مثل قهرمانی کوپا آمریکا که چند وقت پیش با هم کسب کردیم و یا افتخاراتی که تو انگلیس بدست آوردی، زندگی را ادامه خواهیم داد. 

icu3ZWTIVocL

مسی نوشت: برای من خیلی سخت است که ببینم ، تو باید از چیزی که عاشقش هستی به خاطر اتفاقی که برایت افتاده دست بکشی. من مطمئنم هستم که تو به این روزهای شادمانی ات ادامه خواهی داد زیرا تو یک شخصی هستی که خوشحالی را برای همه رقم می‌زند. کسانی که عاشق تو هستند در کنار خواهند بود. اکنون فاز جدیدی در زندگی تو آغاز شده و من مطمئن هستم که تو این روزها را با یک لبخند ادامه خواهی داد. تو یک شعبده‌ای داری که می‌توانی همه چیز را تغییر دهی. 

بازیکن فوتبال آرژانتین ادامه داد: بهترین ها را برای تو آرزو می‌کنم. خیلی دوستت دارم دوست من. دلم برایت در زمین فوتبال تنگ خواهد شد چه زمانی که مقابل تو بازی کردم و چه زمانی که در تیم ملی کنار هم بازی کردیم. 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: