پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:ما خوب دویدیم و جنگیدیم و از فرصت‌ها استفاده کردیم تا به برتری برسیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی بعد از دیدار پرسپولیس و پیکان اظهار داشت: در مجموع بازی خوب و درگیرانه‌ای بود. نتیجه‌ای که می‌خواستیم را گرفتیم و واقعا بازی سختی داشتیم. پیکان تیم دونده و با برنامه‌ای است و بازیکنان ما خیلی انرژی گذاشتند. در جریان بازی زدن 3 گل سخت است ولی ما خوب دویدیم و جنگیدیم و از فرصت‌ها استفاده کردیم.در نهایت این برد را به هوادارنمان تبریک می‌گویم.
وی در خصوص اینکه هواداران تیمش در ورزشگاه حضور ندارند گفت: هواداران در استادیوم نیستند اما انرژی آنها را حس می‌کنیم و همیشه ما را دعا می‌کنند. امیدوارم آنها از این برد راضی باشند.
سرمربی پرسپولیس در خصوص اعتراضش به پنالتی پیکان گفت: از بیرون به ما گفتند لک ابتدا توپ را زد و داور در این صحنه اشتباه کرد. اگر این صحنه اشتباه باشد خیلی فشار روی تیم ما می‌افتاد. در هفته گذشته شرایط سختی بابت داوری داشتیم و فکر کنید اگر بازی 2 بر 2 می‌شد کار در مجموعه ما خیلی سخت می‌شد. امیدوارم داور صحنه پنالتی را درست گرفته باشد ولی اگر اینگونه نباشد و او دچار اشتباه شده باشد به خیلی چیزها مشکوک می‌شویم. فقط امیدوارم داور پنالتی را درست گرفته باشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: