پایگاه خبری خانه فوتبال:

نوع اُمیکرون ویروس کرونا در انگلیس در حال گسترش است و اکنون به باشگاه‌های فوتبال زیادی رسیده است و باعث لغو خیلی از بازی‌ها شده است.
به گزارش ایسنا و به نقل از استار، نوع اُمیکرون ویروس کرونا در انگلیس در حال گسترش است و اکنون به باشگاه‌های فوتبال زیادی رسیده است. بازی‌های بیش‌تری در لیگ برتر لغو می‌شود. اخیرا نیز تیمو ورنر، بازیکن ملی پوش آلمانی چلسی مبتلا شده است.

باشگاه برنتفورد نمی‌تواند تمرین کند زیرا آن‌ها مجبور شدند زمین‌های تمرین خود را به دلیل شیوع کرونا تعطیل کنند. واتفورد  و نوریچ سیتی به دلیل موارد متعدد کرونا در تیم دیگر بازیکنان کافی برای بازی بعدی ندارند. و در لسترسیتی نیز شرایط همین گونه است. با توجه به گسترش سریع سویه اُمیکرون، لیگ برتر در حال حاضر چندین بازی را در آخر هفته لغو کرده است. 

عصر پنج‌شنبه اعلام شد که تیمو ورنر، روملو لوکاکو، کالوم هادسون اودوی و بن چیلول بازیکنان حرفه‌ای چلسی نیز به ویروس مبتلا شده‌اند. به گفته توماس توخل، کای هاورتز احساس ناراحتی زیادی می‌کرد. توخل گفت: منتظر نتایج آزمایشات بیش‌تری هستیم.

همان‌طور که لیگ در روز پنج‌شنبه اعلام کرد، بازی‌های شنبه ساوتهمپتون مقابل برنتفورد، واتفورد مقابل کریستال پالاس، وستهم یونایتد مقابل نوریچ سیتی و دیدار اورتون و لسترسیتی که برای یک‌شنبه برنامه‌ریزی شده بودند، بنا به درخواست باشگاه‌ها به تعویق افتاد. بازی منچستریونایتد و برایتون در روز شنبه  نیز لغو شده است.

در بریتانیا، دولت تخمین می‌زند که صدها هزار نفر هر روز به نوع اُمیکرون آلوده می‌شوند. 

مانند منچستریونایتد و برنتفورد در تاتنهام نیز شرایط همین گونه است. توماس فرانک، سرمربی برنتفورد روز پنج‌شنبه خواستار لغو کل بازی‌های هفته است. فرانک گفت: «موارد کرونا در تمام باشگاه‌های لیگ برتر در حال افزایش است، همه باید با آن دست و پنجه نرم کنند و مشکلاتی داشته باشند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: