پایگاه خبری خانه فوتبال:

غزل شاکری بازیگر ایرانی است. غزل شاکری صدای دلنوازی دارد. غزل شاکری با سریال شهرزاد به اوج شهرت خود رسید. غزل شاکری فرزند فرشته طائرپور است. غزل شاکری بازیگر سریال خاتون است.

غزل  شاکری

سوتی جدید غزل شاکری

سوتی جدید در سریال جزیره و قسمت هشتم از آن که در تاریخ 21 آذر 1400 پخش شد. در این جا نیز ما شاهد یک گاف دیگر بودیم. در این اپیزود در جایی غزل شاکری در حال رسم نموداری بر روی وابت برد است. ولی زمانی که به دور کلمه ای با ماژیک آبی دایره ای می کشد، پس از گذشت چند ثانیه دایره مذکور به رنگ قرمز در می آید!!

مشخص است که دلیل این کار ضبط مجدد در زمان دیگری است و در تدوین نیز به این قضیه توجه نشده است.

غزل شاکری

تغییرات چهره غزل شاکری از فیلم گلنار تا سریال جزیره

غزل شاکری بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران است که با بازی در فیلم گلنار معروف شد. این بازیگر جوان چندی پیش مادرش فرشته طائرپور که کارگردان مشهوری بود را از دست داد. امروز در پرشین وی می خواهیم عکسی از تغییر چهره غزل شاکری طی چند سال اخیر را برای شما قرار دهیم.

غزل شاکری

بد نیست درباره غزل شاکری بیشتر بدانید

غزل شاکریان متولد سال ۱۳۵۷ در تهران است. غزل شاکری دختر فرشته طائرپور تهیه‌کننده، مدیر تولید، مجری طرح و فیلم‌نامه‌نویس است، خانم طائرپور در حال حاضر، مشاور امور مالیاتی خانه سینما می‌باشد. وی یک خواهر و یک برادر دارد.

غزل شاکرـی می گوید : مادرم اجازه نمی‌داد پیشنهادها به دستم برسد تا درسم تمام شود. پس از اینکه دیپلم گرفتم، چون هنوز نمی‌توانستم آن فضای شهرت را که , باید در قبالش بخشی از زندگی خصوصی خود را فدا می‌کردم، بپذیرم، پیشنهادها را نمی‌پذیرفتم.

این روند ادامه داشت تا فیلم «آینه‌های روبرو» که طراح صحنه و لباس آن بودم , و بازیگر فیلم در لحظه آخر رفت و قرار شد من نقش او را بازی کنم. برای این کار کاندید سیمرغ شدم و دیپلم افتخار گرفتم. به بهانه تغییر چهره غزل شاکری درباره او بیشتر صحبت می کنیم.

غزل شاکری

شروع فعالیت غزل شاکری

وی فعالیت خود را با حضور در سینما از سال ۱۳۶۶ با فیلم ماهی به کارگردانی کامبوزیا پرتوی آغاز کرد. او بیشتر به خاطر بازی در نقش گلنار در فیلمی به همین نام شناخته می‌شود. او این فیلم را در ده سالگی خود بازی کرده‌است.غزل شاکری با درخشش سریال شهرزاد (حسن فتحی) موفقیت سال‌های پیشین خود را مجدداً تکرار کرد.

فعالیت غزل شاکری در عرصه موسیقی

غزل شاکری علاقه زیادی به موسیقی و آلات موسیقی ایران دارد. از فعالیت های موسیقایی غزل شاکری می توان به بازخوانی تصنیف حدیث آشنایی اثر حبیب الله بدیعی و خوانندگی پوران و تک خوانی ریتمیک با عنوان قلک اشاره کرد.

آهنگ چون موی تو برای سریال شهرزاد نیز از وی منتشر شده است.

از فعالیت‌های وی در موسیقی می‌توان به بازخوانی تصنیف حدیث آشنایی , اثر حبیب‌الله بدیعی و با خوانندگی پوران و تک خوانی ریتمیک با عنوان قلک اشاره کرد.

غزل شاکری

غزل شاکری در فیلم گلنار

غزل شاکری در سال 67 زمانی که تنها ده سال داشت در فیلم گلنار نقش آفرینی کرد. گلنار با کارگردانی کامبوزیا پرتوی با حضور بازیگرانی چون :غزل شکری ، شهلا ریاحی ، محرم بسیم ، اکبر دودکار ، غزل شاکری ، علیرضا رونقی و ... ساخته شد.

گلنار یکی از نوستالژیک ترین فیلم ها برای متولدین دهه شصت است و بسیار از افراد هنوز غزل شاکری را با نام گلنار می شناسند. گلنار روایتی از داستان گم شدن یک دختربچه است که با پدربزرگ و مادربزرگش زندگی می کند. او روزی که به کنار چشمه می رود دستمال آبی یادگار مادرش را گم می کند و در پی دستمال به جنگل می رود و راه را گم می کند و....

غزل شاکری

غزل شاکری در سریال شهرزاد

شهرزاد ملودرامی عاشقانه به کارگردانی حسن فتحی است که توانست سه فصل موفق را پشت سر گذاشته و محبوبیت زیادی را نزد مردم کسب کند.

بازیگرانی چون علی نصیریان ، محمود پاک نیت ، شهاب حسینی ، مهدی سلطانی ، ترانه علیدوستی ، پریناز ایزدیار ، فریبا متخصص ، مصطفی زمانی ، غزل شاکری ، ابوالفضل پور عرب و ... در این سریال عاشقانه ایفای نقش نمودند.

غزل شاکری در سریال شهرزاد ایفاگر نقش آذر گل دره ای معشوقه فرهاد ( مصطفی زمانی ) در دوران جدایی از شهرزاد بود. در سریال شهرزاد آذر زنی بود با قابلیت های خاص که با انچه روزگار به سرش آورده بود درگیر بود. با تمام گرفتاری هایی که داشت گرفتار عشق فرهاد و در بحبوحه ناکامی آبروی عشق را خرید!

غزل شاکری در سریال بانوی عمارت

سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد و نویسندگی احسان جوانمرد ، سریالی با داستان عاشقانه است که مقطعی از تاریخ قاجار را روایت می کند.

مریم مومن، حسام منظور، پانته آ پناهی ها، علیرضا شجاع نوری، اندیشه فولادوند ، غزل شاکری، رامتین خدا پناهی، سیروس میمنت، شبنم فرشاد جو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی، صالح میرزا آقایی و ... از بازیگران سریال بانوی عمارت هستند.

غزل شاکری در سریال بانوی عمارت در نقش بهجت الملوک بازی زیبایی داشته و این مجموعه جزو کارهای موفق او و اولین حضور غزل شاکری در یک سریال تلویزیونی محسوب می شود.

غزل شاکری

فیلم های سینمایی غزل شاکری

فیلم سینمایی ماهی :کامبوزیا پرتوی، 1366

فیلم سینمایی گلنار:کامبوزیا پرتوی، 1367

فیلم وقتی همه خواب بودند :فریدون حسن پور، 1384

فیلم آینه های روبرو:نگار آذربایجانی، 1388

فیلم سارا و آیدا :مازیار میری، 1395

سازهای ناکوک:علی حضرتی، 1399

غزل شاکری

سریال های غزل شاکری

بانوی عمارت:عزیزالله حمیدنژاد 1397

شهرزاد :حسن فتحی، 1393

غزل شاکری و ترانه علیدوستی

بازیگران سریال شهرزاد 

تله فیلم های غزل شاکری

تله فیلم حتی اگر شب باشد :منیر قیدی 

غزل شاکری

تئاتر های غزل شاکری 

کنسرت تئاتر در روزهای آخر اسفند :محمد رحمانیان ، 1392

آکواریوم

عکسی از غزل شاکری

طراحی صحنه و لباس غزل شاکری

وقتی همه خواب بودند :فریدون حسن پور، 1384

آینه های روبرو :نگار آذربایجانی، 1388

غزل  شاکری

جوایز و افتخارات غزل شاکری

برنده بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره ملی خانه سینما برای فیلم سینمایی سارا و آیدا

نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم سارا و آیدا

نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم سینمایی آینه های روبرو

غزل شاکریغزل  شاکریغزل شاکری

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: