پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت:‌ جام حذفی شرایط خودش را دارد و باید از تیم هایی که یک رده پایین تر هستند وحشت کنیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از بازی با قشقایی شیراز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام نهایی حذفی اظهار داشت:بازی حذفی شرایط خاص خودش را دارد. از تیم هایی که یک رده پایین تر هستند باید وحشت داشته باشید. از قشقایی شناخت دارم.
حسینی ادامه داد: تیم‌های رده پایین انگیزه خوبی دارند قشقایی هم تیم باسابقه‌ای است و امسال هم نتایج خوبی گرفته است. اگر فردا تمرکز نداشته باشیم ممکن است لطمه بخوریم. امیدوارم بازیکنان ما فردا با تمام تمرکز در میدان حاضر شوند. جام حذفی جامی است که هر اتفاقی ممکن است در آن بیفتد بنابراین با تمام توان و تمرکز در میدان حاضر می‌شویم.
وی در مورد رأیی که علیه گل‌گهر صادر شد اظهار داشت: من هم همان رأیی که شما در رسانه‌ها خوانده‌اید را خوانده‌ام آنچه که مسلم است اینکه در بازی ما با گل‌گهر بازیکن گابنی حریف یکی از بهترین بازی‌هایش را مقابل پیکان انجام داد و در آن بازی ما را خیلی اذیت کرد.

سرمربی پیکان در مورد اینکه تیمش بعد از بازی با استقلال و پرسپولیس و شکست در مقابل این دو تیم دچار افت شده است اظهار داشت: افت نیست ما بازی‌های سختی داشتیم البته بدشانسی هم آوردیم مقابل پرسپولیس واقعا بدشانس هم بودیم.

حسینی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد شناختش از مهدی رجب‌زاده سرمربی قشقایی که اولین سال حضورش در سرمربی‌گری است گفت: تا جایی که می‌دانم رجب‌زاده خیلی علاقه‌مند به مربی‌گری بود. برایش آرزوی موفقیت دارم شناخت آنچنانی ندارم ان‌شاءالله در کارشان سال‌های سال موفق باشند.

سرمربی پیکان در مورد اینکه به خاطر بازی با سپاهان فردا در جام حذفی با نفرات ذخیره به میدان خواهید رفت یا نه گفت: با توجه به فشردگی‌ بازی‌ها و اینکه در 8 روز دو بازی سنگین با استقلال و پرسپولیس داشتیم قطعا در جام‌حذفی هم تغییراتی در ترکیب خواهیم داشت زیرا سه چهار روز دیگر با سپاهان بازی داریم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: