پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهدی قایدی برای پیشرفت در فوتبال از استقلال جدا و راهی شباب الاهلی شد. حضور مهدی قایدی در امارات مطابق انتظار پیش نرفت و و معمولا نیمکت نشینی را تجربه کرد. مهدی قایدی که روزگاری ستاره فوتبال ایران بود و استقلال با درخشش های او نتیجه می‌گرفت حال در امارات خبری از پیشرفت ورزشی اش نیست. حواشی زندگی مهدی قایدی به قدری زیاد شده که او به عنوان یک ستاره دنیای مجازی بیشتر شناخته می‌شود تا یک ستاره فوتبال . مهدی قایدی در تابستان از استقلال جدا شد تا پیراهن الاهلی را بر تن کند.

عکس های کریسمسی مهدی قائدی و همسرش

اخیرا عکسی از مهدی قائدی و همسرش و خوشگذرانی های این دو زوج در فضای مجازی انتشار یافته است که مربوط به شب های کریسمس در خارج از کشور می باشد . 

photo5906545296291247999

بیوگرافی مهدی قائدی

کوتاه‌قامت با ۱۶۷ سانتی‌متر قد، اما یک استعداد بزرگ. این بازیکن ۲۲ ساله شگفت‌انگیز که ۸ بازی ملی هم برای تیم ملی ایران در کارنامه دارد، فصل قبل در صدر جدول بهترین گلسازان لیگ برتر ایران قرار گرفت و می‌تواند تحرک را به خط حمله این تیم اضافه کند و باعث شود روند گلزنی در تیم اسکاتلندی تغییر کند.

باید دید بازیکن ایرانی در فصل زمستان چه تصمیمی خواهد گرفت و حاضر به رفتن به فوتبال اروپا است یا در شباب الاهلی باقی خواهد ماند.
 مهدی قایدی متولد 14 آذر است و از همین رو ستاره معصومی همسر مهدی قایدی برای او چند روز پیش در فضای باز برج العرب جشنی به پا کرد.
مهدی قایدی از زمان حضور در امارات درگیر زندگی لاکچری و پرحاشیه‌ای شده است. هفته‌ای نیست که از زندگی و حواشی مهدی قایدی و همسرش در فضای مجازی چیزی دیده نشود.

تولد مهدی قایدی به تراس برج العرب ختم نشده و چند روز بعد بازهم ستاره معصومی عکسی از تولد مهدی قایدی در یکی از گرانترین اتاق های لاکچری ترین هتل دبی منتشر کرد که نشان می دهد مراسم تولد کماکان ادامه دارد.

همسر مهدی قایدی با انشتار عکسی از تولد اول مهدی قایدی در برج خلیفه رونمایی کرد.

 

جشن-تولد-مهدی-قایدی-دشداشه-8133

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: