پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیر روابط عمومی پرسپولیس توضیحاتی درباره اظهارات اخیر وکیل سابق این باشگاه ارائه کرد.

مصطفی لشگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اظهارات اخیر مانی درویشی وکیل مستعفی باشگاه پرسپولیس گفت: اینکه وی در معاونت جدید حقوقی نسبت به این پرونده سمتی داشته باشد یا نداشته باشد در زمان ارسال هر شکایت توسط معاونت حقوقی تعیین می‌شود. بنابراین او سمتی برای اطلاع‌رسانی نداشته است که بخواهد نسبت به آن اطلاع‌رسانی کند. پرونده‌های حقوقی هر باشگاهی محرمانه است و وی به عنوان یکی از وکلای باشگاه باید بیشتر از تمام ارکان باشگاه محرم اسرار پرسپولیس باشد.

وی ادامه داد: چندین بار به صورت کتبی و شفاهی به وکلای باشگاه تاکید کردیم بدون هماهنگی با سرپرست باشگاه و روابط عمومی حق هیچ گونه اظهارنظر، فعالیت رسانه‌ای و مجازی ندارند، اما با وجود تمام این تذکرات این اتفاق افتاد.
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص ادعای مانی درویشی مبنی بر اینکه پس از انتشار استوری در خصوص پرونده شجاع خلیل‌زاده برخوردی با وی نشده است، عنوان کرد: همان شبی که این استوری را منتشر کرد با وی برخورد کرده و تاکید کردیم این استوری را از صفحه شخصی‌اش حذف کند و او هم استوری‌ها را حذف کرد. درویشی سخنگوی اداره حقوقی، مدیر روابط عمومی باشگاه و... نیست که وظیفه اطلاع‌رسانی پرونده‌ها یا هر بحث دیگری را داشته باشد.

لشگری اضافه کرد: باشگاه پرسپولیس چارچوبی اداری دارد و مواضع باشگاه باید از طریق کانال رسمی خودش منتشر شود. او بدون هماهنگی با باشگاه و خودسرانه این استوری را منتشر کرده است؛ همچنین وی در زمینه پرونده خلیل‌زاده وظیفه اطلاع‌رسانی نداشت، از طرفی نامه‌نگاری‌ها جزو اسرار باشگاه است و این شخص نباید اسرار باشگاه را رسانه‌ای کند و این هم یک تخلف دیگر از این وکیل است.
وی تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس نه تنها در پرونده خلیل‌زاده بلکه در هیچ یک از پرونده‌های دیگر تساهل و تسامح نمی‌کند و پیگیر حق و حقوق خودش است. در هر پرونده‌ای هم با تمام وجود از حقانیت پرسپولیس دفاع خواهد شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: