پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیر باشگاه دورتموند از علاقه شدید رئال مادرید به جذب بچه غول پرده برداشت.
به گزارش خبرگزاری فارس، هالند به یکی از ستاره‌های بزرگ نقل و انتقالات بدل شده و تصمیم دارد که تابستان دورتموند را به مقصد تیم‌های دیگر ترک کند. 
برخی تیم‌ها علاقه دارند که او را به خدمت گیرند که یکی از آنها بارسلوناست که در چند وقت اخیر خیلی علاقه نشان داده که این بازیکن را به نیوکمپ آورد. مدیر باشگاه دورتموند اما علاقه برخی تیم‌ها را غیرواقعی خواند و مدعی شد که تنها کهکشانی‌ها به دنبال جذب او هستند. فلورنتینو پرز قصد دارد در تابستان کنونی، کیلیان امباپه و ارلینگ هالند را به سانتیاگو آورد و دوباره یک کهکشانی‌ دیگر بسازد.
هانس یواخیم واتسکه گفت: من فقط می‌دانم که تنها رئال مادرید خیلی علاقه دارد تا این بازیکن را به خدمت گیرد. به نظرم او در اسپانیا به شدت محبوب خواهد شد و بازی در این لیگ برایش بهتر از انگلیس است. انگلیس نوع و شیوه متفاوتی از فوتبال را بازی می‌کند.
وی ادامه داد: چند روز پیش ما مکالمه خوبی با مینو رایولا در خصوص تمدید قرارداد داشتیم. چند هفته آینده متوجه می‌شویم که تصمیم هالند چه خواهد بود.

کیلیان امباپه نیز که تابستان پیش در یک قدمی رئال مادرید قرار داشت، به احتمال بسیار زیاد فصل آینده بازیکن سفیدپوشان خواهد بود. 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: