پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بحث استوکس باید ببینیم چرا از این بازیکن شکایت نشد آن هم در حالی که نباید ITC وی را صادر می‌کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی 4 گله تیمش مقابل ویستا توربین اظهار داشت: بازی نیمه اول ما بازی نبود که خودم انتظار داشتم. باید به بازی سرعت می‌دادیم ولی این اتفاق رخ نداد. خواسته‌هایی که از بازیکنان داشتم در نیمه دوم بهتر شد و آنها بیشتر تحرک داشتند و پاس های بهتری دادند و در نهایت توانستیم به فرصت‌های خوبی دست پیدا کنیم.

وی افزود: ترکیب نیمه اول برای اولین بار امسال انتخاب شد و به همین دلیل کمی ناهماهنگ بودیم ولی این دلیل نمی‌شود بگوییم تیم نیمه دوم ما بهتر بود. اگر در نیمه دوم نفرات بهتر کار کردند به خاطر هماهنگی همه بازیکنان بود. اینجور بازی‌ها کار را برای ما سخت می‌کند چون فوتبال به هم نزدیک شده و تیم ها فاصله زیادی با هم ندارند. در مجموع خوشحالم با برد راهی مرحله بعد شدیم و گل‌های خوبی به ثمر رساندیم. باید خودمان را برای بازی با ذوب‌آهن آماده کنیم چون زیاد فرصت نداریم و باید خوب ریکاوری کنیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که بازی خوبی انجام دادند. همه بردهای پرسپولیس متعلق به هواداران است و مبارک آنها باشد.

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص باز شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم و شکایت استوکس به خبرنگار فارس گفت: پرونده کالدرون پرونده سنگینی بود و خوشبختانه باشگاه بدهی او را تسویه کرد ولی هنوز مشکل بازیکنان جدید ما حل نشده است. تشریفات اداری فدراسیون و ITC آنها هنوز باقی مانده است. متاسفانه یکی از بازیکنان تاجیک ما مصدوم شده و بازی های نیم فصل اول را از دست داده است. در مجموع جای تشکر دارد از آقای صدری که زحمات زیادی کشید چون در وضعیت اقتصادی این روزها تامین 800 هزار دلار کار سختی است. استوکس هم تیم را رها کرد و رفت ولی از او شکایت صورت نگرفت. متاسفانه باشگاه کار خیلی بدی انجام داد که ITC او را صادر کرد. پرونده‌ای که می‌شد بابت آن غرامت بگیریم حالا بازیکن باید بابت آن پول بگیرد. باید فکر کنیم چرا از او شکایت نشد.

وی تاکید کرد: قراردادهایی که بسته می‌شود و تعهداتی که باید انجام شود مشکل ایجاد می‌کند. کار نباید اصلا به شکایت کشیده شود اما این مشکلات گریبانگیر فوتبال ایران شده است.اگر بازیکنی جذب می‌شود باید به فکر بودجه آن هم بود ولی در بحث استوکس باید ببینیم چرا از این بازیکن شکایت نشد.  قطعا این موضوعات باید پیگیری شود تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

گل‌محمدی در خصوص اینکه در فضای مجازی شایعه شده باشگاه پرسپولیس خواستار جذب رشید مظاهری است عنوان کرد:روز گذشته هم از من سوال کردند و من جواب دادم.این صحبت‌ها گمانه زنی است و هر کسی  بر اساس تصورات خودش اسمی می‌برد و همه روی آن زوم می‌کنند. ما 6 هفته تا پایان نیم فصل در پیش داریم و تمرکزمان صد در صد روی بازی ها است. اصلا به فکر نقل و انتقالات و این مسائل نیستیم، فرصت هست در نیم فصل در مورد این مسائل صحبت کنیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: