پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرپرست پدیده خراسان گفت: با توجه به بدهی پرسپولیس به تیم ما، اگر پنجره نقل و انتقالاتی این تیم باز شود ما به فیفا شکایت خواهیم کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، سید مهدی سید صالحی سرپرست پدیده خراسان در خصوص دریافت طلب از پرسپولیس گفت: علی رغم اینکه حکم کمیته محترم  تعیین وضعیت و متعاقبا کمیته محترم استیناف  در خصوص طلب پدیده از باشگاه پرسپولیس به صورت شفاف و واضح صادر شد است اما تا کنون هیچ اقدامی برای پرداخت این پول از سوی مدیران پرسپولیس نشده است.
سید صالحی در ادامه افزود: اگر این روند از سوی باشگاه پرسپولیس ادامه دار باشد علیرغم احترام به هواداران این تیم برای اعاده حق هواداران خراسانی شهر خودرو مجبور می شویم از هیچ اقدامی دریغ نکنیم.باشگاه پدیده دراین دوسال و نیم نشان داد که برای وصول این طلب به دنبال تعامل است.طبق رای کمیته محترم استیناف  باشگاه پرسپولیس  برای پرداخت این طلب ۱۰ روز زمان داده اما هیچ اقدامی صورت ندادند.

وی افزود: در رای کمیته استیناف صراحتا آمده است که طبق آئین نامه انضباطی پس از گذشت ۱۰  روز از ابلاغ حکم و استمرار عدم پرداخت ،کسر امتیاز و جریمه  نقدی مجددا صورت می‌گیرد و تنها در صورت پرداخت این بدهی پنجره نقل و انتقالات این باشگاه باز می گردد. امروز اعلام شد باپرداخت بدهی کالدرون پنجره این تیم باز شد است اما باید عرض کنم طلب باشگاه پدیده از این تیم باقی مانده است و طبق حکم کمیته استیناف تا تایید پرداخت این طلب به باشگاه پدیده پنجره باز نخواهد شد. اگر کمیته استیناف  و کمیته وضعیت بازیکنان خلاف این حکم خودشان عمل کنند؛ مجبوریم به بخاطر حق باشگاه به فیفا شکایت کنیم چرا که ظاهرا اینگونه بعد از گذشت دوسال و نیم شاید اقدامی موثر از سوی باشگاه پرسپولیس انجام شود.

سید صالحی افزود: باشگاه پرسپولیس از حضور گل محمدی، درآمدزایی های فراوانی کسب کرده است و این دور از اخلاق است که بعد از این همه مدت هنوز به تعهدات مالی ای که با ما داشتن بی اعتنا هستند. از کمیته ی استیناف که همیشه در احقاق حق ثابت قدم بوده فقط همین انتظار می‌رود که بلافاصله برای کسر امتیاز از پرسپولیس اقدام و مجدد برای آن باشگاه جریمه ی نقدی به نفع باشگاه لحاظ شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: