پایگاه خبری خانه فوتبال:

در حالی که باشگاه پرسپولیس به تازگی موفق به تسویه حساب با گابریل کالدرون شده حالا باید سراغ پرونده آنتونی استوکس برود. بازیکنی پر حاشیه و جنجالی که بعد از تنها چند مسابقه پرسپولیس را ترک کرد و حتی در تمرین‌های این تیم حاضر نشد، حالا به دنبال گرفتن ۸۰ هزار دلار دیگر از پرسپولیس است.

استوکس ابتدا در دوبی با پرسپولیس قرارداد بست و همان اول کار ۱۵۰ هزار دلار از این باشگاه دریافت کرد و حالا که بحث درخواست ۸۰ هزار دلاری او مطرح شده، این مهاجم جنجالی، ۲۳۰ هزار دلار هزینه روی دست باشگاه پرسپولیس گذاشته است.

اما نکته جالب تعداد دقایقی است که این بازیکن برای قرمزها به میدان رفته است. مجموع دقایق بازی استوکس برای پرسپولیس ۶۰ دقیقه بوده و برای این ۶۰ دقیقه، او ۲۳۰ هزار دلار از پرسپولیس دریافت می کند.

با توجه مبلغ دریافتی او از پرسپولیس (۱۵۰ هزار دلار) و محکومیت ۸۰ هزار دلاری این باشگاه در ادامه، اگر همان ۶۰ دقیقه را برای حضور او در ترکیب پرسپولیس در نظر بگیریم این مهاجم ایرلندی به ازای هر دقیقه بازی در پرسپولیس، حدود ۴ هزار دلار (به عبارت دقیق ۳.۸۳ هزار دلار) دریافتی خواهد داشت.

اغراق نیست اگر بگوییم کارایی مهاجم پرحاشیه ایرلندی برای پرسپولیس، حتی به اندازه یک دلار از این ۲۳۰ هزار دلار هم نبوده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: