پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش در مصاف با ذوب‌آهن حق اشتباه کردن ندارد.

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: بازی حساسی در پیش داریم و هر هفته حساسیت بازی‌ها بیشتر می‌شود. مقابل تیم خوبی بازی داریم و تبریک می‌گویم به تارتار که تیم خوبی ساخته‌است. برای ما کسب سه امتیاز بسیار مهم است. مقابل تیم سرعتی بازی داریم و باید سعی کنیم اول خوب دفاع کنیم و اجازه ندهیم حرف در زمین ما پاس بدهد و فرصت ایجاد کند.

او ادامه داد: حق اشتباه کردن نداریم چون جبران اشتباه سخت است. فاصله تیم‌ها بسیار کم است و باید با کمترین اشتباه و استفاده از فرصت گلزنی سه امتیاز را به دست بیاوریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر احتمال حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: این معضل بزرگی در فوتبال ما است. در آخرین جلسه که برگزار شد، همه جشن گرفتند و یکدیگر را در آغوش گرفتند و گفتند مجوز حرفه‌ای صادر شد. الان نمی‌دانم چه اطلاعاتی به بیرون درز کرده که چنین تصمیمی گرفته‌اند. این مشکلات سال‌های قبل هم بوده است و نمی‌دانم کسانی که قبلا در فدراسیون بوده‌اند، چطور توانستند مجوز حرفه‌ای را بگیرند و امسال چرا چنین نشده که جای تعجب است. این ساختار مریض فوتبال ایران است که باعث شده چنین اتفاقی رخ دهد. این موضوع قابل پیش‌بینی‌ هم بود و چیزی نیست که الان اتفاق افتاده باشد. ما بیشتر اسم حرفه‌ای بودن را یدک می‌کشیم اما واقعیت این است که سیستم و باشگاه‌های ما از آسیا عقب هستند. وقتی با تیم‌های حریف در خانه آنها بازی می‌کنید تازه متوجه می‌شوید که ساختار و امکانات چیست. اینجا شبیه یک دورهمی است. من به عنوان مربی وظیفه خودم را انجام می‌دهم و نباید شرایط طوری رقم می‌خورد که این اتفاقات رخ بدهد.

وی ادامه داد: نام پرسپولیس و استقلال آنقدر بزرگ است که بتواند به آسیا اعتبار بدهد. برای فوتبال ما که اهمیت ندارد اما آسیا هم از نبود پرسپولیس و استقلال ضرر خواهد کرد.

گل‌محمدی درباره دیدار روز گذشته عزیزی‌خادم با مدیران باشگاه ذوب‌آهن در آستانه دیدار پرسپولیس با این تیم هم گفت: ما سعی می‌کنیم ذهن خودمان را درگیر مسائل حاشیه‌ای نکنیم اما خب شکل کار قشنگ نیست. دفعه قبلی در بازی با صنعت نفت اتفاقی بود اما نمی‌دانم دوباره چرا تکرار شده که این عجیب است. تمرکز ما فقط روی بازی است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: