پایگاه خبری خانه فوتبال:

هافبک تیم پرسپولیس گفت: دیدار با سپاهان گام بعدی ما است اما بازی در زمین بی‌طرف را دوست ندارم.
امید عالیشاه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برتری دو بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب آهن در هفته یازدهم لیگ برتر و اینکه سرخ‌پوشان با وجود بردن این مسابقه کیفیت لازم را نداشتند، اظهار داشت: تیم ما از لحاظ  بدنی آمادگی لازم را نداشت و گاهی این اتفاقات می‌افتد. مهم کسب سه امتیاز بازی خانگی بود که به آن رسیدیم. امیدوارم روند بردهای خود را ادامه بدهیم.
وی در مورد دیدار بعدی پرسپولیس مقابل سپاهان توضیح داد: دیگر باید برد برابر ذوب آهن را فراموش کنیم. پله بعدی ما بازی با سپاهان است و باید هرچه سریع‌تر ریکاوری کرده و مقابل این تیم هم نتیجه خوبی کسب کنیم.
هافبک پرسپولیس درخصوص رقابت حساس در بالای جدول و اهمیت دیدار با سپاهان گفت: سپاهان تیم خوب و ریشه‌داری است. کادرفنی خوبی هم این تیم را هدایت و مدیریت می‌کند. امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم و از لحاظ بدنی هم بهتر از دیدار با سپاهان باشیم تا کارهای تاکتیکی و تکنیکی را بهتر انجام بدهیم.

عالیشاه در خصوص برگزاری دیدار با سپاهان در زمین بی‌طرف و ورزشگاه امام خمینی اراک‌، گفت: به هیچ وجه این قضایا را دوست ندارم و باید از تب و تاب کارها کم کنند تا این اتفاق نیفتد که تیم‌ها در زمین بی‌طرف بازی کنند. 

وی در مورد دویستمین بازی خود با پیراهن پرسپولیس، عنوان کرد: نمی‌گویم افتخار فردی مهم نیست اما این افتخار در کنار افتخار تیمی به دست می‌آید. از همه بازیکنان، دوستان و مربیانی که در این مدت کنار من بودند و کمک کردند تا این اتفاق برای من بیفتد، تشکر می‌کنم. امیدوارم روند بازی‌ کردن من برای پرسپولیس ادامه داشته باشد. همیشه به پوشیدن پیراهن این تیم بزرگ افتخار می‌کنم و دنبال کسب موفقیت‌های بیشتر با پرسپولیس هستم. 

هافبک پرسپولیس در خصوص حذف احتمالی این تیم از لیگ قهرمانان آسیا، توضیح داد: من به عنوان بازیکن باید کار خودم را انجام بدهم اما نباید این اتفاقات برای تیم پرهواداری مثل پرسپولیس بیفتد و طرفداران به این شکل تحت فشار قرار بگیرند. امیدوارم با پیگیری مدیران این مشکل هم برطرف شود و تیم ما در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: