پایگاه خبری خانه فوتبال:

یکی از مدیران تراکتور جزئیات جلسه امروز مسئولان این باشگاه با زونیمیر سولدو را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین کریمی در خصوص جلسه امروز مدیران باشگاه تراکتور با سرمربی این تیم اظهار داشت: به دنبال نتایج ضعیف هفته‌های اخیر و ناراحتی هواداران پرشور تراکتور از وضعیت موجود، بنا به درخواستی که از مدیرعامل و معاون فرهنگی باشگاه داشتیم، امروز جلسه‌ای با سرمربی تیم تشکیل شد که نگرانی هواداران به کادرفنی منتقل شود.

وی ادامه داد: طبق گفته‌های سولدو، تراکتور در ابتدای فصل بازیکنان تاثیرگذار زیادی را از دست داده و متاسفانه بازیکنان تمرینات آماده‌سازی پیش فصل را نیز به خوبی انجام نداده‌اند و از نظر بدنی مشکل دارند، که دلیل اصلی افزایش مصدومیت‌ها همین موضوع است. همچنین در جذب بازیکنان نیز بالانس تیمی رعایت نشده است.
رئیس کانون هواداران باشگاه تراکتور عنوان کرد:‌ سرمربی تیم فشردگی مسابقات را دلیلی بر نبود فرصت کافی برای تقویت بازیکنان از نظر بدنی و رفع نقاط ضعف تیم در خطوط مختلف اعلام کرد. سولدو می‌گوید خستگی ناشی از بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای مقابل مس رفسنجان، اصلی‌ترین دلیل عملکرد ضعیف تراکتور مقابل تیم هوادار بود. 
کریمی با بیان اینکه سرمربی تراکتور در این جلسه قول داد با تقویت تیم، آماده‌سازی جسمی و تاکتیکی بازیکنان و همچنین رفع نقاط ضعف شاهد تراکتور متفاوت و پرقدرت در نیم فصل دوم مسابقات خواهیم بود، ابراز داشت: تا فرارسیدن تعطیلات نیم فصل، باید شرایط مدیریت شود تا تیم حداکثر امتیازات را کسب کند.
وی درباره دلیل عدم تقویت تیم و اضافه نشدن بازیکنان جدید در مقطع فعلی، اظهار داشت: با توجه به درخواست هواداران در این خصوص نیز با سولدو صحبت کردیم که طبق نظر وی در مقطع فعلی بازیکن خارجی و داخلی تراز اولی که بتواند در ترکیب تیم قرار بگیرد و گره‌ای از کارمان باز کند، وجود ندارد. بیشتر بازیکنان آزاد یا مشکل بدنی و مصدومیت دارند و یا مدتهاست که از شرایط مسابقه به دور هستند و استفاده از آنان در ترکیب تیم زمان‌بَر خواهد بود، به همین دلیل باید بازیکنی به تیم اضافه شود که یک سر و گردن از بازیکنان فعلی بالاتر باشد و در چنین شرایطی باید از بازیکنان موجود بهره‌وری حداکثری داشته باشیم.

رئیس کانون هواداران باشگاه تراکتور اضافه کرد: سولدو همچنین در این جلسه از بابت اضافه شدن مربی بدنساز به جمع کادرفنی از مدیریت باشگاه تشکر و از عملکرد تمامی مربیان نیز ابراز رضایت کرد. وی تاکید داشت که در مقطع فعلی نیازی به اضافه شدن مربی جدید نیست و در آینده نیز اگر نیازی احساس کند به باشگاه اعلام می‌کند.

کریمی با اشاره به یکی دیگر از دغدغه‌های هواداران، درباره شائبه دخالت افرادی از بیرون باشگاه در رابطه با ترکیب تیم و عدم حضور برخی بازیکنان، بیان داشت: سولدو درخصوص این موضوع به صراحت اعلام کرد که تمامی این شایعات کذب محض است و اجازه دخالت افراد غیر فنی در کارم را نمی‌دهم و چنین شرایطی را قبول نمی‌کنم. انتخاب بازیکنان همواره بر اساس اصول خودم که همان کیفیت فنی بالا، عملکرد مطلوب در تمرینات و رعایت نظم است، انجام می‌شود. سولدو می‌گوید، نام بازیکنان ملاک قرار گرفتن در ترکیب نیست و عملکرد قابل قبول در تمرینات و رعایت اصول انضباطی در اولویت قرار دارد.

وی در گفت و گو با سایت باشگاه تراکتور از هواداران درخواست کرد که در شرایط کنونی از کادر فعلی حمایت کنند؛ چرا که در نیم فصل دوم با ترمیم نقاط ضعف و تقویت تیم، شاهد تراکتور متفاوت و پرقدرتی خواهیم بود‌.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: