پایگاه خبری خانه فوتبال:

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقصر تمام مشکلات حال حاضر پرسپولیس و استقلال فدراسیون گذشته است.
داداش زاده:کسانی که در راس سرخابی ها بودند حالا برای دو باشگاه تصمیم گیر شده اند/آنها با احساسات مردم بازی می کنند
بهزاد داداش زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزار فارس در خصوص مشکلاتی که دو تیم استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا با آن مواجه شده اند اظهار داشت: واقعا برای فوتبال ایران متاسف هستم. هنوز هم آدم هایی که فسیل شدند و کسانی که خودشان در راس فوتبال بودند، در حال تصمیم گیری برای پرسپولیس و استقلال هستند و این خیلی بد است. همان طور که می دانید آقایان دوست دارند، بازیکنان پا به سن گذاشته از فوتبال خداحافظی کنند و مربیانی که سنشان بالا رفته است فوتبال را کنار بگذارند.
وی افزود: ما نسل جوان می خواهیم و دوست داریم آقایانی که این همه برای فوتبال تصمیم گیری غلط گرفته اند و فوتبال را به این روز رساندند، فوتبال را ببوسند و خانه نشین شوند. چرا الان باید برای پرسپولیس و استقلال تعیین تکلیف کنند؟ این آقایانی که الان در کمیته استیناف هستند، همه آن ها یک روزی و زمانی که در راس فوتبال بودند دستی بر آتش در فوتبال این دو تیم داشتند.

داداش زاده عنوان کرد: این آقایان خودشان قبلا در راس فدراسیون فوتبال و باشگاه های پرسپولیس و استقلال بودند. در حالی که همان موقع می توانستند این بخش ها را خصوصی کنند، برای منافع خودشان این اقدام را انجام ندادند. حالا که دیگر نقشی ندارند به صورت  خواسته یا نا خواسته به کمیته استیناف آمدند و برای این دو تیم تصمیم گیری می کنند. همیشه تا دقیقه 90 رشوه می دادند ولی الان دیگه وقتی فوتبال به اینجا رسیده در حال بازی کردن با احساسات مردم هستند. 

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: چون عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال شده، می گویند از جنس فوتبال نیست و می خواهند که هر گونه لطمه ای به فوتبال بزنند. من او را نمی شناسم و کاری به او ندارم ولی  تا اینجا کار به عنوان رئیس فدراسیون، تیم ملی را با هدایت خود و با اقتدار و یا استفاده از هر ترفندی که دارد در حال بردن به جام جهانی است، این قابل ستایش است ولی الان در بحث سرخابی ها هیچ نقشی ندارد. 

وی تاکید کرد: سجادی هم که به عنوان وزیر ورزش آمده هم در این بحث هیچ نقشی ندارد و همه مشکلات  قبل از انتخاب این دو نفر بوده است. همه آقایانی که دیروز در کمیته استیناف بودند خودشان دستی بر آتش داشتند، چرا در گذشته این مشکل را حل نکردند؟ مگر خانه خاله است. تا کی باید اینقدر باج بدهیم؟ تا کی باید حالا حالا کنیم؟ یک مقدار روشن فکر باشید و همانند قطر یا امارات بگذارید که نگاه مثبت داشته باشیم.

داداش زاده تصریح کرد: همین آقایان نتیجه یک دربی را به ناحق سه بر صفر به سود استقلال اعلام کردند و چون قدرت دست آنها بود، هیچکس نتوانست کاری انجام دهد. ما می خواهیم نسل آن ها به خانه خودشان بروند تا نیرو جوان با تفکری جدید و افکار به روز وارد راس فوتبال شود و بخواهد برای این رشته تصمیم گیری کند. 

وی عنوان کرد: همین آقایان دلال ها و مافیا را بزرگ کردند و الان همین ها در حال دست به یکی کردن با دلال ها و مافیا هستند. با یک بازیکن  یک میلیارد قرار داد می بندند، 500 تومان از او پول می گیرند و 500 تومان هم قرار است به او بدهند. این بازیکن در آخر فصل  700 تومان می گیرد و راضی است و این فوتبال ما می شود. به نظر من کمیته اخلاق باید رصد کند و باید از کسانی که واقعیت فوتبال را می گویند ممنون باشند. خیلی ها هستند که باند بازی می کنند ولی با آنها برخورد نمی شود و  هر کسی که حرف حق را می زند آدم بده می شود. 

داداش زاده تاکید کرد: امیر قلعه نویی در مورد فوتبال حرف قشنگی زده است و گفت چرا به مردم دروغ می گویید؟ داور فوتبال وحید صالحی حرف حق را زد، در آخر او را محروم کردند. بهزاد داداش زاده در مورد ساحلی حرف حق را زد محرومش کردند، برای چه این اتفاقات می افتد؟ تا زمانی که کمیته اخلاق و کمیته انضباطی زیر مجموعه فدراسیون فوتبال باشند و تا خود کمیته اخلاق و کمیته انضباطی نتوانند تخلف های فدراسیون فوتبال را بگیرند همین اتفاق ها خواهد افتاد. 

داداش زاده در خصوص این که فدراسیون دقیقه 90 این اتفاق را به باشگاه ها اعلام کرده بود و اگر به باشگاه ها زودتر فشار می آورد این مشکلات حل می شد، گفت: به نظر من مقصر همه این مشکلات فدراسیون فوتبال گذشته بوده و برای الان نیست. این فدراسیون برای استقلال و پرسپولیس نیست بلکه برای  همه باشگاه ها است. فدراسیون موظف است هر نامه ای که می آید را هر چه سریع تر برای باشگاه ها بفرستد. اینگونه می شود که شائبه به وجود می آید و می گویند که فدراسیون پرسپولیسی یا استقلالی است. این اتفاقات همه در گذشته بوده است. 

وی افزود: آقایان حاضر در کمیته استیناف مجوز حرفه ای قبلا سمتدار باشگاه های پرسپولیس و استقلال بودند. چرا همان موقع این باشگاه ها را خصوصی نکردند؟ چون آن موقع منافعشان در خطر بود ولی الان که منافعی ندارند هر گونه اظهار نظر را اعلام می کنند و برایشان مهم نیست.

داداش زاده عنوان کرد: من بهزاد داداش زاده بازیکن و مربی ملی و ساحلی بودم، آیا تا آخر باید تصمیم گیر فوتبال ساحلی و تیم ملی باشم؟ آنقدر کوتاه آمدیم که بعضی ها رویشان زیاد شده است. می گویند احترام کوچک تر و بزرگ تر را داشته باشیم، ما احترام آنها را نگه می داریم ولی چون آن ها برای ما احترام قائل نمی شوند چرا نباید پاسخ آن ها را بدهیم؟ در ایران  جوانانی حضور دارند که  با سواد هستند ولی این آقایان با 80 سال سن می خواهند همچنان برای فوتبال ما تصمیم گیری کنند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: