پایگاه خبری خانه فوتبال:

بازیکن اسبق سپاهان و پرسپولیس گفت: نتیجه را نمی‌توان پیش بینی کرد اما شانس برد پرسپولیس را در این بازی بیشتر می‌دانم.
محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: بازی حساسی است. با توجه به اینکه هر دو تیم در چندسال اخیر از تیم‌های قوی لیگ برتر بودند، شاید یک دیدار زیبا خواهیم بود. امیدوارم هواداران و تماشاگرانی که از تلویزیون این بازی را می‌بینند، لذت ببرند.
وی افزود: البته مساله مدیریت پرسپولیس شاید روی روحیه بچه‌ها تاثیر بگذارد. معلوم نیست پنجره باز یا بسته است؟  خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد. این مسائل قطعا روی روحیه تیم تاثیر دارد اما در کل با توجه به شناختی که از هر دو تیم دارم، فکر می‌کنم بازی جذابی شود.
بازیکن اسبق سپاهان و پرسپولیس در مورد شرایط کیفی دو تیم عنوان کرد: هر دو شرایط خیلی خوبی دارند. مهره‌ها و مربیان خوبی دارند. چند سال است که با هم در کورس هستند. آنقدر نقطه قوت دارند که نقاط ضعفشان خیلی دیده نمی‌شود. با اینحال سپاهان در فاز هجومی بهتر از پرسپولیس و پرسپولیس هم در فاز دفاعی قوی‌تر از حریف است.

نوری در مورد برگزاری بازی در زمین بی طرف و اینکه آیا حواشی چندساله‌ای که پیرامون به وجود آمده، روی کیفیت آن تاثیر می‌گذارد، گفت: وقتی تماشاگری نمی‌آید، فرقی نمی‌کند کجا بازی برگزار شود. با این شرایط حواشی هم تاثیری ندارند. پیروزی در این بازی از نظر شخصیتی به تیم برنده کمک می‌کند که در ادامه راه لیگ بهتر کار کند. نتیجه را نمی‌توان پیش بینی کرد اما شانس برد پرسپولیس را بیشتر می‌دانم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: