پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: هر دو تیم جزو مدعیان قهرمانی هستند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: هر دو تیم میهمان هستند. روی کاغذ میزبان هستیم. دو تا از بهترین تیم های کشور با هم بازی می‌کنند. اینکه در وزشگاه خودمان بازی نمی کنیم کمی ناراحت کننده است اما تصمیم کمیته انضباطی است و باید قبول کنیم. هر دو تیم برای حضور در کورس قهرمانی تا انتهای فصل شانس دارند و جزو مدعیان هستند.
وی افزود: هردو تیم بازیکنان با کیفیتی دارند. پرسپولیس کادرفنی با کیفیتی دارد. قطعا همه دوست دارند مثل همیشه یک بازی خوب را شاهد باشند. بازی این دو تیم همیشه جذاب بوده، امیدوارم فردا این اتفاق بیفتد و همه از دیدن این بازی لذت ببرند.

سرمربی سپاهان در خصوص فشار روی بازیکنان این تیم عنوان کرد: طبیعی است بازی کردن، مربیگری کردن و مدیریت کردن در تیم‌های بزرگ همیشه فشارهای زیادی روی افراد دارد. باید بتوانند این فشارها را تحمل کنند و خودشان را با شرایط تیم وفق بدهند. بازیکنان تمام تلاششان را برای تیم انجام می دهند.

وی افزود: درست است که به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند اما تیم ما موقعیت‌های خیلی خوبی درست می‌کند و شرایط خوبی از لحاظ انتقال به حمله داریم. شانس های کمی به حریفان می دهیم اما باید این واقعیت را قبول کنیم که چند باخت آوردیم و باید بتوانیم از این شرایط خارج شویم. از لحاظ فوتبالی بچه ها مشکل خاصی ندارند. شاید بدشانسی یا وجود فشار باشد اما هفته به هفته بهتر می شود.

نویدکیا در مورد اینکه دوباره تنش بین هواداران دو تیم زیاد شده، عنوان کرد: از این موضوع اطلاعی ندارم. الان به من گفتند که در کنفرانس یحیی گل محمدی این سوال پرسیده شده است. سوای مباحث فنی دو تیم ریشه یکسانی دارند. به خاطر اتفاقاتی که سال های گذشته افتاده تنش بیشتر شده، تلاشم این بود که تنش بین دو تیم و هوادران کمتر شود تا از فوتبال لذت ببریم. اما برخی اتفاقات اجتناب ناپذیر هستند و ممکن است رخ بدهند.

وی در خصوص کسر امتیاز از گل گهر اظهار داشت: من از لحاظ فوتبالی به گل گهر باخته ام و بحثی ندارم ولی ممکن است تخلفی شده باشد که باشگاه ها حق دارند از مسائل قانونی خودشان دفاع کنند. باشگاه ما هم این کار را کرد. اینکه چه اتفاقی در آینده می افتد نمی دانم اما قوانین باید برای همه یکسان باشد. شاید برخی مواقع هم قوانین یکسان نبوده است. اول فصل وقتی می خواستم دروازه بانمان را اضافه کنم، سازمان لیگ به خاطر ضمانت بانکی حتی قرارداد بازیکن من را فسخ نمی کرد ولی برای باشگاه های دیگر گفتند 2-3 هفته بگذرد. شما 4هفته وقت دارید این کار را انجام بدهید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: