پایگاه خبری خانه فوتبال:

فدر اسیون فوتبال سوریه از رفع اختلاف به وجود آمده با سرمربی جدیدش خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون فوتبال سوریه بعد از باخت تیم ملی این کشور مقابل شاگردان اسکوچیچ در بازی برگشت انتخابی جام جهانی 2022 نزار محروس سرمربی تیم را برکنار کرد.
فدراسیون سوریه در کمتر از یک هفته تیته رومانیایی را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد. اما به نظر می رسد سرمربی اروپایی نیامده دچار مشکل شده است.

فدراسیون سوریه با انتشار بیانیه ای خبر داد شایعات مطرح شده در زمینه اختلاف فدراسیون با تیته سرمربی جدید صحت ندارد. تنها مشکل ما با سرمربی جدید نحو پرداخت دستمزد ماهیانه است.

سرمربی رومانیایی خواستار پرداخت دستمردش به صورت ماهیانه در داخل کشور سوریه شد اما ما توانایی پرداخت دستمزد را به این شکل نداریم و می خواهیم از اموال بلوکه شده فدراسیون در نزدیک فیفا دستمزد تیته را پرداخت کنیم.

در ادامه بیانیه ای فدراسیون سوریه آمده است این مربی رومانیایی به همراه دستیاران در اردوی تیم ملی در حلب شرکت کرده و این نشان دهنده نادرست بودن شایعات مطرح شده است.

z7puaYLVnuRD

شاگردان اسکوچیچ در گروه اول مسابقات انتخابی جام جهانی با 16 امتیاز صدرنشین گروه هستند و تنها نیاز به 2 امتیاز دارند تا صعودشان به جام جهانی را قطعی کنند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: