پایگاه خبری خانه فوتبال:

بازیکن برزیلی و اسبق تیم فوتبال استقلال اعلام کرد تا ماه آینده تکلیف پرونده او و باشگاه سابقش مشخص خواهد شد.
لئوناردو پادووانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،لئوناردو پادووانی بعد از مشکلاتی که در ایران برایش به وجود آمد راهی برزیل شد و بعد از مدتی با شکایت به فیفا خواستار غرامت 9 میلیون دلاری از این باشگاه شد.کاظم قیم مدیر پیشین روابط بین‌الملل استقلال در تیرماه سال گذشته اعلام کرد پادووانی 9 میلیون دلار درخواست غرامت کرده است.زمانی که سعادتمند به باشگاه آمد برای این بازیکن پیام فرستاد و حتی پیگیر وضعیت او شدیم اما وقتی رای او به باشگاه آمد متوجه شدیم که پادووانی 9 میلیون دلار ادعای غرامت کرده بود. البته این بازیکن برزیلی چندی بعد اعلام کرد به دلیل اینکه در زمان حضورش در استقلال با وی بدرفتاری شده حاضر به هیچ توافقی نیست و حتی مطالبات 100 هزار دلاری‌اش را دریافت نمی‌کند و تنها از طریق دادگاه CAS پیگیر پرونده‌اش شده است. 

خبرگزاری فارس با توجه به نزدیک شدن رسیدگی به پرونده این بازیکن و استقلال در دادگاه CAS با وی تماس گرفت که پادووانی اظهار داشت: CAS، جلسه ای را در تاریخ  21 ژانویه (اول بهمن ماه) برنامه ریزی کرده است. قرار است در این جلسه توضیحاتی را ارائه  کنم و آنها اظهارات من را بشنوند. پس از برگزاری این جلسه تصمیم نهایی اتخاذ می‌شود.

وی افزود: من از استقلال در این مدت پولی دریافت نکرده‌ام و طبق برنامه‌ای که دادگاه بین‌المللی ورزش انجام داده در جلسه شرکت خواهم کرد تا تکلیفم روشن شود.

مدافع برزیلی و اسبق استقلال تاکید کرد: امیدوارم پرونده من استقلال در ماه آینده حل شود چون واقعا روزهای سختی را پشت سر گذاشتم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: