پایگاه خبری خانه فوتبال:

قیمت ال ۹۰ صفر طی این روزها در بازار آزاد حول چه ارقامی می‌گردد؟ قیمت تندر پلاس چند است؟ اگر به دنبال پاسخ این سوالات هستید، دعوت می‌کنیم به منظور آگاهی دقیق از قیمت ال ۹۰ صفر، این خبر را تا انتها دنبال کنید.
قیمت ال ۹۰ صفر یا قیمت تندر ۹۰ E۲ در روز شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ بیش از یک درصد نسبت به هفته قبل افزایش داشته و مبلغی نزدیک به ۴۳۵ میلیون تومان در بازار آزاد تعیین شده است. این مبلغ کمترین میزان قیمتی خانواده ال۹۰ به شمار می‎رود و بهتر است بدانید که در حال حاضر تندر پلاس اتوماتیک مدل ۹۹، بالاترین قیمت این سری از محصولات رنو را در ایران به خود اختصاص داده است؛ بهای این ماشین دنده اتوماتیک در روز شنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۰ حدود ۵۶۰ میلیون تومان بیان شده که نسبت به هفته قبل بدون نوسان باقی مانده است.

بهتر است بدانید که ال ۹۰ یا رنو لوگان به عنوان یک ماشین ارزان قیمت به ایران آمد و به صورت همزمان توسط ایران خودرو و پارس خودرو روی خط تولید قرار گرفت. اما در شرایط فعلی جزو گران‌ترین محصولات اقتصادی تولید داخل دسته‌بندی می‌شود که البته از سال ۹۹ به دلیل خارج شدن شرکت رنو از بازار ایران، ساخت این خودرو هم فعلا به حالت تعلیق درآمده است.

رنو ال ۹۰ در قالب چند تیپ به بازار کشورمان عرضه شد که از جمله می‌توان به ال۹۰ E۲ پارس خودرو، ال۹۰ E۲ ایران خودرو، تندر پلاس دنده‌ای و اتوماتیک ( ایران خودرو) و پارس تندر دنده‌ای یا اتوماتیک (پارس خودرو) اشاره کرد. ضمنا از سال ۹۷ گیربکس جدید JHQ روی مدل‌های دنده‌ای نصب شد که مشکل خرابی گردگیر پلوس و تخلیه ناگهانی روغن جعبه دنده نیز دیگر در آن وجود نداشت.

با مطالعه جدول زیر، قیمت ال ۹۰ صفر و دیگر انواع آن در روز شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ به اطلاع شما خواهد رسید. لازم است تاکید کنیم که به علت نوسانات بازار خودرو کشور، امکان تغییر در قیمت‌ها همواره وجود خواهد داشت.

ال ۹۰

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: