پایگاه خبری خانه فوتبال:

بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان توضیحاتی درباره یک موضوع جنجالی ارائه کرد.
حسین ساکی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اعتراض برخی باشگاه‌های لیگ برتری به بازی کردن وی برای صنعت‌نفت آبادان و درخواست آنها از کمیته انضباطی برای بررسی مدارک و شناسنامه‌اش اظهار داشت:‌ شش سال در تیم‌های ملی پایه و نزدیک به هفت فصل در لیگ برتر بازی کرده‌ام. در رده جوانان و امید عضو تیم ملی بودم. به جام جهانی جوانان، مسابقات قهرمانی آسیا و مقدماتی المپیک رفته و تست ایکس ری و استخوان دادم. مطرح شدن این مسائل خنده‌دار است.
وی افزود:  در همه این سال‌ها با شناسنامه خودم بازی کردم. اگر شناسنامه‌ام مشکلی داشت چگونه در این مسابقات شرکت کردم؟ پیکان باشگاهی است که از من شکایت کرده است اما اکبر محمدی، مدیرعامل این باشگاه زمان بازی من برای تیم ملی امید و جوانان، رئیس کمیته جوانان و مسئول تیم‌های ملی پایه فدراسیون بود. وکیل من پیگیر این پرونده است و کارها را انجام می‌دهد. اصلا اینگونه نیست که با شناسنامه فرد دیگری بازی کرده باشم و قطعا در این پرونده حق با من است. افرادی که چنین ادعایی دارند باید مدرکی برای اثبات حرف‌شان داشته باشند اما اگر این موضوع را اثبات نکنند، شکایت خواهم کرد و کارهای قانونی را انجام می‌دهم. 

مدافع نفت آبادان درمورد دلیل سرباز نشدن خود در ابتدای فصل، توضیح داد: طبق قانون بازیکنان لیگ برتری تا 28 سالگی معاف از خدمت سربازی هستند. من هم از این قانون استفاده کردم  و به سربازی نرفتم.

ساکی درخصوص آخرین وضعیت تیم نفت آبادان تصریح کرد: تیم ما در هفته‌های اخیر وضعیت خوبی داشته و از بحران درآمده است. از لحاظ فنی و روحی به دلیل برتری سه بر یک مقابل آلومینیوم شرایط خوبی داریم و فقط وضعیت مالی‌مان خوب نیست. سال‌های گذشته در ابتدای فصل دریافتی داشتیم و از نیم فصل به مشکل می‌خوردیم اما امسال تا پایان هفته دوازدهم یک ریال هم نگرفته‌ایم. باید تا نیم فصل دریافتی ما را به 50 درصد برسانند. بیشتر بازیکنان نفت آبادان از سایر تیم‌ها پیشنهاد دارند و اگر این اتفاق نیفتد، می‌توانند در نیم فصل به باشگاه نامه زده و قرارداد خود را فسخ کنند.

وی درباره دیدار بعدی صنعت‌نفت مقابل مس رفسنجان گفت: مس تیم خوبی دارد و جزو پرمهره‌های لیگ است اما برای تداوم روند خوب اخیرمان برای کسب سه امتیاز به رفسنجان می‌رویم.

بازیکن تیم نفت آبادان در خصوص کار کردن زیرنظر علیرضا منصوریان اضافه کرد: وی جزو مربیان خوب فوتبال ایران است و یکی از ویژگی‌های خوبش استرس ندادن به بازیکن است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: