پایگاه خبری خانه فوتبال:

پیشکسوت استقلال گفت: مظاهری باید رفتار حرفه‌ای داشته باشد و وقتی قرارداد حرفه‌ای امضا می‌کند باید مثل بقیه عمل کند.
منصور رشیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص عملکرد تیم فوتبال استقلال در هفته‌های اخیر که منجر به کسب 4 پیروزی در لیگ و یک پیروزی در جام حذفی شده است اظهار داشت: روند استقلال رو به پیشرفت است. من سال گذشته به رویه تیم انتقاد می‌کردم و فکر می‌کنم با ادامه حضور قائدی و دیاباته و همچنین ریگی امسال شرایط تیم بهتر می‌شود.

وی افزود: با جدایی این بازیکن استقلال در 4-5 هفته اول خیلی سردرگم فوتبال بازی می‌کرد و چیز خاصی از تیم نمی‌دیدیم ولی الان یکی دو هفته است وضعیت فنی تیم خیلی بهتر شده و بازیکنان هماهنگ‌تر نشان می‌دهند.بازیکنان جوانی که در تیم استقلال بازی می‌کنند نیاز به هماهنگی دارند ضمن آنکه مهاجمان تیم در بازی با پدیده با گلزنی کمی فشار را از روی خود برداشتند.

دروزاه بان اسبق استقلال در خصوص  رفتارهای رشید مظاهری در این فصل و همچنین حرکت وی در تمرینات که منجر به کسر 5 درصد از قرارداد این بازیکن شد عنوان کرد: واقعا نمی‌دانم مشکل مظاهری چیست. او قبل از فصل از استقلال رفت و برگشت، بعد هم مشکلات دیگری برایش ایجاد شد.اگر مشکل مظاهری بازی نکردن است که باید بپذیرد سرمربی تصمیم گیرنده نهایی است.

رشیدی خاطرنشان کرد: استقلال 3 دروازه‌بان خوب دارد و مربی باید بهترین تصمیم را برای دروازه تیمش بگیرد. این نوع رفتارهای مظاهری نشان می دهد او راهنمای خوبی ندارد در حالی که بازیکن فوتبال باید صبر و تحمل بیشتری داشته باشد. من خودم در زمانی که فوتبال بازی می‌کردم از این رفتارها داشتم ولی در عین رقابت رفاقت هم می‌کردم. الان شرایط جامعه عوض شده و مادیات حرف اول را می‌زدند و همین مساله روی رفتارهای بازیکنان فوتبال هم تاثیر منفی می‌گذارد و آنها نمی‌توانند مثل قدیمی‌ها رفتار کنند.

وی ضمن حمایت از فرهاد مجیدی در رویه در پیش گرفته گفت: وقتی مجیدی به دروزاه‌بان 19 ساله بازی می‌دهد و او خوب کار می‌کند باید از وی حمایت کرد. حسینی هم در بازی با فولاد 2 واکنش خیلی خوب داشت که مانع از گل خوردن تیم شد. با این شرایط چرا مجیدی باید به فکر تغییر باشد؟مظاهری بهتر است با دو پیشکسوت و دو بزرگتر مشورت کند، آرامش داشته باشد، تمرین کند و رفته رفته حقش را بگیرد. من مطمئن هستم او مشکل روحی دارد و از تمرکز کافی برخوردار نیست.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد:من زمانی با مظاهری، حسینی و بیرانوند کار کردم. بارها در مورد آینده و زندگی خصوصی آنها صحبت کردم.به آنها گفتم باید طوری رفتار کنید که دچار مشکل نشوید. به آنها بارها گفتم شما در آینده ازدواج می کنید، صاحب فرزند می‌شوید و راه‌های پر پیچ و خمی دارید، فوتبال فقط تمرین و بازی کردن نیست، نوعی درس زندگی هم هست. مظاهری باید رفتار حرفه‌ای داشته باشد و وقتی قرارداد حرفه‌ای امضا می‌کند باید مثل بقیه عمل کند.

رشیدی یادآور شد: ناواس زمانی در رئال مادرید بازی می‌کرد و خوب هم بود اما رئال کورتا را جذب کرد. در ادامه ناواس به پاریس رفت و بازی کرد اما در ادامه دوناروما به تیم پاریسی اضافه شد و دوباره ناواس روی نیمکت نشست. این مسائل در فوتبال ما کاملا طبیعی است. به نظرم مجیدی هم می‌تواند با مظاهری بیشتر صحبت کند و روحیه او را بالا ببرد. از نظر من مظاهری پسر بدی نیست ولی او هم باید بداند در یک تیم همه باید رفتارهایی داشته باشند که جو تیم به درستی حفظ شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: